Eef van Baal

Stamgast
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Webmail: Melding over probleem met concept. Er is geen concept

web mail.

als ik een nieuw bericht wil maken kan dat niet omdat er een concept is wat verstuurd moet worden, maar er is helemaal geen concept.

het is voor een kennis die ik even wilde helpen maar ik kom er ook niet uit.

zit er niet ergens een resetknop of kunnen jullie dat anders oplossen.

ik kan dus niks meer met die webmail.

12 Reacties 12
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56430Posts
  • 3709Oplossingen
  • 13514Likes

De webmail kan niet even gereset worden.

Heb je al een keer uitgelogd en opnieuw ingelogd?

Heb je al een andere browser geprobeerd?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Eef van Baal
topicstarter
Stamgast
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hij zit er het hele jaar al mee, hij wordt er gek van.

antwoord van ziggo hier is het allemaal oké.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5027Posts
  • 516Oplossingen
  • 1956Likes

Hey @Eef van Baal

Wat lief dat je je kennis hier graag mee wilt helpen maar zo te lezen is het niet even een makkelijk klusje. Kun je een screenshot toevoegen van de melding die je precies ziet op het moment dat het misgaat? 

Eef van Baal
topicstarter
Stamgast
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit is de melding, klik op het x dan is hij weg, klik ik dan op nieuwe mail dan komt die melding weer kan dus geen nieuwe mail maken.IMG-20220131-WA0002.jpg

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1761Posts
  • 201Oplossingen
  • 528Likes

@Eef van Baal Bedankt voor het delen. Wil je de cache eens legen en de cookies verwijderen? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat. 

Eef van Baal
topicstarter
Stamgast
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hij gebruikt ccleaner die ook de cash wist, maar dat werkt ook niet.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 655Posts
  • 103Oplossingen
  • 271Likes

Vreemd probleem is het. Uit de vragen van @Bert lees ik nog iets belangrijks terug:  Is dit op een andere browser ook hetzelfde met de webmail? Eventueel zelfs op een andere laptop/PC/tablet nog testen lijkt me wel nuttig. 
Deel ook daarvan een screenshot mocht er iets mis gaan. Mocht het wel lukken in een andere browser? Dan horen we dat natuurlijk graag @Eef van Baal

Eef van Baal
topicstarter
Stamgast
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

een andere browser heef hij ook al geprobeerd, maar zonder verschil.

een paar weken geleden is hij dus hier geweest en heb ik ook van alles geprobeerd zonder resultaat.

dus vanaf een ander ip heeft ook geen verschil.

ik zal hem eens om de inloggegevens vragen dan kan ik eens met mijn laptop inloggen, even bij hem langs gaan is net even teveel, enkele reis 110 km Bergen Heerlerheide

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 791Posts
  • 115Oplossingen
  • 202Likes

Hallo @Eef van Baal , 110 kilometer is wel een hele afstand.
Is het inmiddels gelukt om in te loggen op je eigen laptop met zijn gegevens? 
We zijn erg benieuwd of jij met zijn account op je computer ook tegen dit probleem aanloopt. 

Eef van Baal
topicstarter
Stamgast
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hallo 

ik denk dat ik het er maar bij laat de samenwerking met mijn 80jarige kennis loop niet echt gesmeerd.

ik zal een keer op afstand een poging proberen, maar zoals al gezegt hij is ook nog een beetje eigen wijs.

het zal wel in de laptop zitten hij maakte een opmerking via de gsm ging het wel.

dus alle bedankt voor de tips ik denk dat hij er mee moet leven.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 791Posts
  • 115Oplossingen
  • 202Likes

Is goed, @Eef van Baal . Bedankt voor de update 🙂 

Mocht je hierover toch nog aanvullende vragen hebben in de toekomst, dan mag je altijd de hulp inschakelen van onze Community leden. 

Eef van Baal
topicstarter
Stamgast
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hoi

ik heb hem nog aan de lijn gehad, er is een tv mannetje geweest, maar die heeft ook aan zijn account liggen klooien, kan er dus niet meer in, hij geeft wel het nieuwe wachtwoord maar dat werkt niet, dan houd het op he.

maar nogmaals bedankt voor het mee denken, ik denk dat dat tv mannetje het wel oplost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic