1
Vraag
2
Reacties
Stefbrg

Level 3
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Webex hapert

Helaas ervaar ik tijdens het videovergaderen via (Cisco) WebEx haperingen in de videovergadering (collega's vallen weg, worden onverstaanbaar etc.). Ik heb de down- en upstream waardes in mijn modem bekeken (zie bijlagen) en volgens mij zijn die gewoon goed. Ook is mijn aansluiting volgens mij niet verouderd en of anderszins niet in orde (zie ook bijlagen). Voor het splitsen van het coax signaal maak ik gebruik van een Hirschmann CATV-splitter 3,5 dB / 5-1250 MHz - met 2 uitgangen. Van het AOP naar de splitter en van de splitter naar het modem gebruik ik de volgende kabels:

 

* KabelDirekt - SAT kabel - 0,5 m - (F-stekker, 75 Ohm, F-stekker coax kabel geschikt voor tv, HDTV, radio, DVB-T, DVB-C, DVB-S, DVB-S2) - PRO Series

* KabelDirekt - SAT kabel - 2 m - (F-stekker, 75 Ohm, F-stekker coax kabel geschikt voor tv, HDTV, radio, DVB-T, DVB-C, DVB-S, DVB-S2) - PRO Series

 

Ik heb zelf het vermoeden dat mijn problemen tijdens het videovergaderen worden veroorzaakt door de ConnectBox met Intel Puma 6 chip (ik heb een Arris TG2492LG-85). Dit leid ik onder meer af uit andere topics op de community (over bijvoorbeeld MS Teams) waarin mensen klagen over haperingen tijdens het videovergaderen met een ConnectBox met Intel Puma 6 chip.  Zou ik om die reden mijn connectbox kunnen omwisselen voor een modem zonder Intel chipset? (bijv. een Ubee modem). 

20 Reacties 20
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Stefbrg

Wat goed om te horen dat nu alles is opgelost! Fijn dat je nu een stabiele verbinding hebt 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic