1
Vraag
2
Reageer en help mee
jan-stevens

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WebSpace

Ik heb al heel wat jaren WebSpace van Ziggo.

Nu Ziggo is gestopt met de WebSpace en Nieuwsgroepen kan ik niet meer bij mijn programma's.

Nou had ik gelezen op internet dat als je voor 2015 al een WebSpace had dan kun je het gewoon blijven gebruiken.

Maar helaas dat gaat niet meer.

Hoe zit dat want ik heb WebSpace al voor 2015.

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ziggo is gestopt met webspace. De bron waarin u gelezen heeft dat u webspace zou kunnen blijven gebruiken wanneer u voor 2015 al webspace had, is incorrect. Die slaat waarschijnlijk op het gebruik daarvan na de fusie tussen UPC en Ziggo. Het besluit de webspace op te heffen is echter van recentere datum.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Alle webspace is nu gestopt, het werd al geruime tijd niet meer aangeboden voor nieuwe gebruikers .

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
jan-stevens wrote:

...Nou had ik gelezen op internet dat als je voor 2015 al een WebSpace had dan kun je het gewoon blijven gebruiken.


Ziggo is ( lang geleden ) op een geven moment gestopt met het standaard uitgeven van web-space aan nieuwe klanten. Nieuwe klanten kregen dus geen wep-space en dat was ook niet meer aan te vragen.
Daarna ging Ziggo de web-space van alle klanten, die deze niet actief gebruiken, ook afschakelen. Om onderscheid te maken of een klant wel/niet support op web-space kan/kon krijgen, is/werd de ‘...voor 2015...’ regel opgesteld.

Echter, ongeveer een maand geleden, heeft Ziggo de gehele web-space afgeschakeld en is deze niet meer bereikbaar/beschikbaar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic