1
Vraag
2
Reacties
xynixme

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wat telt voor het maximale aantal WiFispots-installaties?

Wat telt voor, of bepaalt, het aantal maximale WiFispots-installaties?

 

Ik heb het als werkende back-up voorziening op 5 (oudere) computers en op 0 telefoons staan, maar op een zesde (nieuwere) computer werkt het niet. Kan een installatiefout zijn, kan een overschrijdingvan het maximum aantal installaties zijn.

 

Omdat van die 5 oudere computers er ook 2 niet meer al te best maar nog wel toegankelijk zijn, is mijn vraag of ik er daar dan 2 van ongedaan moet maken. Zo ja, hoe? Certificaat "verwijderen"? Of kan ik het gewoon op 88 computers installeren, kapot of niet, als ik het maar op maximaal 5 computers tegelijkertijd gebruik? Of moet ik Ziggo vragen om alle eventueel bekende installaties te resetten om zo de tellen weer op 0 te zetten?

 

Verder geen bijzonderheden. Gewoon één gebruiker, één internetabonnement, één adres, en gewoonlijk ongebruikt (nog nooit nodig gehad). Het maximum is het probleem dan ook niet, maar wel dat ik de maximaal 5 werkende installaties over de computers wil herverdelen. Waaronder eventuele deïnstallatie op 2 oude barrels, als die 2 installaties een zesde installatie in de weg staan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Zie ook in dit topic Alles over Ziggo Wifispots Hier wordt ook nog uitleg gegeven ook meer opties.

 

Je kan maximaal 5 apparaten op een wifi spot gebruiken van Ziggo.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Zie ook in dit topic Alles over Ziggo Wifispots Hier wordt ook nog uitleg gegeven ook meer opties.

 

Je kan maximaal 5 apparaten op een wifi spot gebruiken van Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic