1
Vraag
2
Reacties
marcel1965

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat te doen als Hon Hai Precision in de lijst staat?

PS4 aangesloten gisteren en toen verscheen de Hon Hai Precision in mijn lijst met connecties. Als ik hem blokkeer doet de PS4 het niet meer. Sinds vorige week nieuw modem Ziggo (witte) en TP4 boxen wifi. Iemand enig idee wat te doen? In het forum zie ik niet een echte oplossing.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Hon Hai Precision is het moederbedrijf van Foxconn, een van de grootste of misschien wel grootste elektronica fabrikant ter wereld. Netwerk onderdelen geven de fabrikant als naam op.

Dit is dus je ps4

 

https://www.google.nl/search?q=Hon+Hai+Precision

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Hon Hai Precision is het moederbedrijf van Foxconn, een van de grootste of misschien wel grootste elektronica fabrikant ter wereld. Netwerk onderdelen geven de fabrikant als naam op.

Dit is dus je ps4

 

https://www.google.nl/search?q=Hon+Hai+Precision

marcel1965
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dank voor de reactie, maar moet/kan ik hier iets mee? Of kan dit helemaal geen kwaad? Als dit de naam van een netwerkonderdeel is, heeft dat dan met de Playstation 4 te maken? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed dat de netwerk adapter door Hon Hai Precision Industry Co., Ltd is gemaakt Home │ Foxconn Technology Group (honhai.com)

Het enige wat een netwerklijst ziet is een MAC adres van een apparaat.

Ik zie die Hon Hai bij een Brother printer.

marcel1965
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dank je. Maar blijft toch bijzonder dat die PS4 er al jaren staat. Maar misschien komt dat doordat ik nu de TP-Link M4 heb staat met de App waar je kunt zien wie er online/offline zijn. Kan het zijn dat die MAC link er al veel eerder was. Geen flauw idee eigenlijk.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @marcel1965 en een warm welkom op de Community,

Zo te zien heb je naar aanleiding van je vraag al veel input gekregen van experts @Steefb en @Bert. Wat zij aangeven klopt, Hon Hai Preciscion is een groot bedrijf wat allerhande netwerkonderdelen en electronica maakt. Hierdoor is de kans groot dat er 1 of meer onderdelen van dit bedrijf in je apparaten zit. Mogelijk dat het nu opvalt doordat je de TP Link M4 hebt aangesloten en hij deze apparaten detecteert tussen je online en offline apparaten op basis van het MAC adres.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic