Igoram

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat kan er mis zijn als mijn internetradio plotseling om de minuut begint te haperen?

Ik luister graag naar de Concertzender op Internet. Dat is altijd probleemloos gegaan, maar vanavond stopt hij er om de minuut een paar seconden mee. Waarom uitgerekend nu? Wat kan er mis zijn? Ik heb een Connect Box en een Mediabox Next, maar de radio luister ik rechtstreeks via internet op een Bluesound module die is aangesloten op mijn versterker. 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Igoram. Kunnen we je nog helpen? 🙂 

Igoram
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, ik ga het doen! Maar ik moet ook nog werken en heb nu even geen tijd om foto's te nemen et cetera. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Logisch. Geen punt. Dan hebben we nog even geduld :-). 

Uitgelicht topic