Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi,
Ik heb vandaag een POA-01-A ontvangen doordat een moderator per ongeluk mijn postcode intoetste bij een bestelling.Mijn oude splitter was een POA-01-B.
Ik ben nu benieuwd:Wat is precies het verschil?Het kapje lijkt identiek.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In deze datasheet van braun teleCom is het volgende aangegeven: 'POA-01-B: RF performance acc. to Kabelkeur PVE 5.0 Keurmerk'. De getoonde specificaties van de POA-01-B voor aansluit- en reflectiedemping zijn iets beter dan die van de POA-01-A.
Hallo,
zover ik weet, is alleen het kapje van de POA-01-B minder 'diep', waardoor problemen omdat de splitter niet ver genoeg in de AOP wil ( zoals soms bij de POA-01-A het geval is ), zijn opgelost.
De contactproblemen door het kapje van de splitter speelden bij de POA 01-UPC. Die is opgevolgd door de POA-01-B, welke nu is opgevolgd door de POA-01-A. Al deze types zijn technisch identiek.
@tobiastheebe schreef:De contactprobleem door het kapje van de splitter speelden bij de POA 01-UPC. Die is opgevolgd door de POA-01-B, welke nu is opgevolgd door de POA-01-A. Al deze types zijn technisch identiek.
De POA-01-B is opgevolgd door de POA-01-A 🤡🤡. Wat een logica weer, het kon Ziggo zijn die dat bedacht heeft.
In deze datasheet van braun teleCom is het volgende aangegeven: 'POA-01-B: RF performance acc. to Kabelkeur PVE 5.0 Keurmerk'. De getoonde specificaties van de POA-01-B voor aansluit- en reflectiedemping zijn iets beter dan die van de POA-01-A.
Dankjewel @tobiastheebe , duidelijk.
@tobiastheebeik heb hier de POA 01 UPC deze is dus hetzelfde als de POA-01-A en POA-01-B?
De specificaties van de POA 01-UPC zijn identiek aan de POA-01-A. De specificaties van de POA-01-B zijn iets beter, maar in de praktijk is dit niet merkbaar.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...