Bedankt voor jullie reactie's. Het zit zeg maar zo. In mei dit haar zijn er problemen ontstaan aan me Ziggo Connect box modem. Extreem wegvallend wifi, automatisch resetting van de modem, en hele trage verbinding. Zo traag dat filmpjes kijken en games spelen gewoon niet ging.
En dat op een internet start abonnement van een downloadsnelheid van 75 Mbit/s.
dat terwijl het jarenlang gewoon goed ging, nergens problemen mee gehad. Sinds mei meteen ziggo gecontact, en de issue tot hun aandacht gebracht, maar de comminucatie met de klantenservice ging gewoon niet meer, en er zijn ook wat slordige fouten gemaakt.Toen was ik genoodzaakt om naar de geschillen comissie te stappen, nu is erkent door Ziggo dat het idd beter had gemoeten, en ben ik wel financieel gecompenseerd, en nu is de monteur weer langs geweest gister voor de 2e keer nadat ik met Sonja Jong (Advisor Customer Communications) heb gesproken, maar de problemen zijn hetzelfde.
Nu willen ze als oplossing bieden de Ziggo SmartWifi pods,
Alleen denk ik zelf niet dat dit de oplossing is, aangezien de wifi al die jaren het gewoon deed. In de keuken, in alle slaapkamers. In mei zijn deze problemen ontstaan. Ook heeft er een aparte afdeling van ziggo een rapport gestuurd naar waar de modems gemaakt worden, en wachten ze al maanden op respons terug. (Dit is wat mij verteld is door de klantenservice) en wat ik ook vreemd vind is dat ze met allemaal oplossingen komen, terwijl ze nog geen eens respons terug gehad hebben.
Dus daarom dat ik dus op zoek ben naar de stroomverbruik van de SmartWifi pods. Als ze niet nodig zijn, dan liever niet. 12/15€ op jaarbasis is natuurlijk niets, maar wel als de wifi modem het prima kan doen zonder die wifi pods. De wifi heeft het al die jaren goed gedaan zonder Wifi versterker. mijn huis is relatief klein. En zoals het er nu uitziet weet niemand van ziggo wat ze met me issue aan moeten, zelfs de monteurs niet.