1
Vraag
2
Reacties
r-han1905

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wat is het stroomverbruik van de SmartWifi pods?

Ik zou graag willen weten wat het stroomverbruik is per 1 van de SmartWifi pods zodat ik daarvandaan kan bepalen of ik ze wil aanschaffen of niet.

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

 

50 Reacties 50
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@r-han1905  schreef:

Ik bedoel tegenover bert. Dat was niet echt netjes. En denk dat andere het wel met me eens zijn. Ik heb niks tegen je, maar ben wel voorstander van normaal/netjes communiceren. Want onbewust kan je er mensen wel mee pijn doen, terwijl het ook op een nette manier kan.


Zover ik weet, heb ik geen enkel woord gebruikt, wat niet netjes was.

Weet U, Bert heeft vaak een oranje Ziggo wolk over zicht heen. Als u in dit forum rondleest, dan zal u allerlei zaken steeds terug zien komen, omdat Ziggo b.v. zaken niet oplost of gewoon de kantjes er vanaf loopt. Als iemand daar dan wat van zegt, dat reageert Bert altijd alsof hij gestoken wordt. Ik verwacht dat velen, dat met mij eens zijn.

Maar als u wat langer op dit forum actief bent, dan zal het u hopelijk e.e.a. duidelijker worden.

Maar uw vraag is beantwoord en dat is het belangrijkste in uw draadje ! Bert is namelijk een prima kracht/oplosser van Ziggo's vele problemen ( en dat meen ik echt ! ), alleen lijkt/is hij soms wat té betrokken bij Ziggo.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Pasi "Als iemand daar dan wat van zegt, dat reageert Bert altijd alsof hij gestoken wordt."

 

@Pasi Ik reageer rustig en feitelijk op teksten die mogelijk onjuiste feiten bevatten en vraag dan om een onderbouwing, zodat ik mogelijk mijn mening bij kan/moet stellen en zet er vaak andere feiten tegenover, niet meer en niet minder.

 

@Pasi je mag dadelijk het laatste woord van mij hebben.🙂

 

Pasi is namelijk een prima kracht/oplosser van Ziggo's vele problemen en dat meen ik echt !!!.

Alleen lijkt/is hij soms wat té niet onderbouwd negatief naar Ziggo.

Onderbouwd kritisch naar Ziggo kan niet sterk en duidelijk genoeg zijn.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Bert  schreef:

@Pasi "Als iemand daar dan wat van zegt, dat reageert Bert altijd alsof hij gestoken wordt."

 

@Pasi Ik reageer rustig en feitelijk op teksten die mogelijk onjuiste feiten bevatten en vraag dan om een onderbouwing, zodat ik mogelijk mijn mening bij kan/moet stellen en zet er vaak andere feiten tegenover, niet meer en niet minder.


Wat een prachtige begin zin, overigens !!

Toch lever jij je onderbouwing ook niet. En probeer je weer het laatste woord te hebben.


"...die mogelijk onjuiste feiten bevatten..."

Het is maar net vanaf welke kant je ze bekijkt!



@Bert  schreef:

...Pasi is namelijk een prima kracht/oplosser van Ziggo's vele problemen en dat meen ik echt !!!...


Dank je Bert voor deze 'late' copy/past reactie.

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Pasi Nogmaals: graag houden aan de huisregels en in dit topic het hebben over het stroomverbruik van de SmartWifi pods. Als je andere zaken wil bespreken, graag een eigen topic maken of een zoeken die over dat onderwerp gaat 🙂 

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Marijn-  schreef:

@PasiNogmaals: graag houden aan de huisregels en in dit topic het hebben over het stroomverbruik van de SmartWifi pods...


@Marijn-: Ik vraag me nu wel af, waarom u alleen mij aanroept en niet ook Bert !!! Want ook hij is onderdeel van deze discussie. Kan u daar een reactie op gegeven?

Blijkbaar heeft Bert bij Ziggo wat meer credits. Hoort wat, voort wat, waarschijnlijk.

Maar ik zal stoppen met deze discussie.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

***

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Pasi Dat was zeker niet op die manier bedoeld 🙂 Ik stuurde het puur naar jou vanwege het feit dat, sinds ik het verzoek had gedaan dit topic on-topic te houden, je nog vier berichten hebt geplaatst die toch doorgaan over een discussie die niets te maken heeft met waar het in dit topic om draait. Natuurlijk hebben we hier allemaal onze verantwoordelijkheid in, zo ook @Bert en iedereen die mee gaat in de discussie. Daarom sprak ik er eerst ook niemand direct op aan. Maar ook ik ben hier niet om in een off-topic discussie te geraken, dus nogmaals aan iedereen de vraag: graag niet ver afwijken van het oorspronkelijke topic. Mocht je een andere discussie willen starten kan dat altijd privé of in een topic over het juiste onderwerp. Zo houden we dit topic overzichtelijk voor anderen die ook benieuwd zijn naar het antwoord op de vraag van @r-han1905 🙂 

 

 

 

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Marijn- Ik snap dat je bepaalde postings ziet als offtopic omdat ze afwijken van het onderwerp in de begin posting, maar als ik de topic starter zie posten "En @Pasi  de connect box die ik heb is geen goedkope meuk, die heb ik van ziggo zelf gekregen." en dit word nog verdedigd ook door een gebruiker met de status "Super Expert" (waar veel nieuwe gebruikers toch een bepaald beeld bij krijgen) dan vind ik het niet meer dan normaal om daar op te reageren en te weerleggen. Ik heb dat dan ook zo goed mogelijk onderbouwd om de topic starter een beter beeld te geven dat deze CB zeker niet het beste modem is wat Ziggo heeft voor zijn klanten. En het verhaaltje dat deze CB alleen problemen zou geven bij volle belasting is gewoon niet waar, want ook bij een abonnement van 300/30 geeft de CB zeer vaak problemen (weet ik ook uit eigen ervaring). Wat trouwens ook duidelijk terug te lezen in de vele postings die er worden gedaan over een slecht werkende CB de laatste tijd.

 

Dus ondanks dat het off topic is, is het wel hele nuttige informatie voor de topic starter 😉

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@DON PAPA Daar ben ik het geheel mee eens hoor 😉 Het is alleen maar goed dat we ervaringen en kennis met elkaar delen -  de één kan alleen maar goede ervaringen hebben met de Connectbox, de ander juist veel problemen. Beide kanten moeten gehoord worden.

Ik zal ook zeker niet ontkennen dat er helemaal geen problemen met de Connectbox zijn. Voor de stille meerderheid werkt het prima, maar, zoals je ook hebt gelezen in de andere topics, kunnen bepaalde problemen ook wel echt aan de Connectbox liggen. Om het dan gelijk goedkope meuk en troep te noemen vind ik dan wel wat ver gaan, maar het is zeker alleen maar goed om een aanvulling te geven op wat er eerder is benoemd zodat iedereen een goed beeld krijgt! Dat zou ik ook niet als off-topic beschouwen, en is ook niet verkeerd, alleen vanuit mijn perspectief leek het op het laatst niet meer te gaan om de topic starter een goed beeld te geven, maar meer een onderlinge discussie. 

 

r-han1905
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

En je hoeft het ook niet met mekaars eens te zijn.. maar probeer dan wel gewoon normaal te praten, zonder proficerende teksten.  Dat is nergens voor nodig. Het klopt, ik ben hier net, en ken niemand eigenlijk hier, maar als we allemaal gewoon op een normale toon praten, Dan hoef ik ook niemand op zn gedrag aan te spreken, wat eigenlijk niet eens me taak is maargoed. Heb de beste bedoelingen altijd met iedereen, maar ben gewoon allergisch voor toetsenbord soldaten. 😂

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@r-han1905  schreef:

En je hoeft het ook niet met mekaars eens te zijn...

...maar ben gewoon allergisch voor toetsenbord soldaten. 😂


Dat zijn @Bert en ik beslist niet. We zijn het soms niet altijd eens, maar dat is niet erg !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic