Goedemiddag!
Ik verlies iedere dag gemiddeld zo'n 5 tot 10 keer verbinding. Desktop via kabel. Dit zijn de US/DS waardes.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar zal een monteur iets moeten verbeteren/moderniseren. Maak een afspraak met de klantenservice.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
vind dit ook helemaal niek gek dat je telkens uitval van je verbinding hebt ,, je hebt maar 1 upstream daarbij is deze ook ruim te hoog , kun je foto s plaatsen van de aop splitter evt singaalversterker , want er zit ergens een flinke demping . de post reeds solomon errors verklaart ook op een singaalprobleem
Daar zal een monteur iets moeten verbeteren/moderniseren. Maak een afspraak met de klantenservice.
de hele aop is brak , neem contakt op met ziggo
deze wordt gratis vervangen
Hallo @Niels86 welkom op de Community en bedankt voor de zorgvuldig aangeleverde details 🙂 De aanvoerkabel is verlengd en de AOP lijkt oud. Hier moet zeker een monteur naartoe om de basis toekomstbestendig te maken. Inmiddels heb je al een afspraak gemaakt bij de klantenservice zie ik. Laat je hier na komende woensdag weten hoe het gaat met internet?
Ik heb jaren geleden hetzelfde probleem gehad. Na talloze metingen en uitprobeersels bleef het probleem bestaan. Uiteindelijk werd er een keer een grote update gedaan aan een wijkkast. Sindsdien is mijn verbinding picobello. Ik wil maar zeggen: het zou ook nog aan het wijkkastje kunnen liggen. Maar ik hoop natuurlijk dat je problemen zijn verholpen na vervanging van je AOP.
Hey @Niels86 . Hoe gaat het nu? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.