Ok bedankt tobiastheebe dat verklaart misschien het probleem dat ik van de 4 UTP aansluitingen er maar 2 werken en soms 1 ?
Zal het een en ander ff uiteen zetten; heb op 09-06-2021 het hele Ziggo pakket binnen gehad (mediabox en Connectbox moden) alles aangesloten werkt prima.
Mijn abonnement ging in op 12-06-2021 dus kon al eerder TV en interneten !
Mijn Klantnummer is nog van mijn oude abonnement van 2 jaar terug ben toen naar Tele2 gegaan en het gekke is dat ik nog steeds kan e-mailen met Ziggo ?
Ok nu moest ik een aantal dingen port forwarden in de modem van Ziggo maar deze stond op IPv6 ?? en kon ik er niks mee gebeld met Ziggo en een hoop gedoe wand de medewerker snapten het niet zo uiteindelijk werd de moden dan omgezet naar IPv4 en dat kon wel 24 uur duren ?? na 2 dag nog niks dus weer bellen chatten ect en ja hoor gelukt modem staat op IPv4 poorten geforward en werkt prima.
Tot zondag zag ik gaan gegevens meer van mijn zonnepanelen in de App SolarEdge ! alles na gekeken niks te vinden; gisteren geen verbinding meer met internet groene pijltjes op moden staan te knipperen dus maar weer bellen en de medewerker van Ziggo zag in een systeem wel mijn gegevens maar niet in het systeem waar de moden zit ?? hij heeft een case aangemaakt en nu staat hij in bridge modus ????
Heb ik MIJN ZIGGO zaterdag nog gekeken voor hotspots aan te zetten toen was dat zichtbaar maar toen ik de tweede keer ging kijken alles weg; dus als ik PRODUCTEN wil aanklikken kan dat niet meer ????
Ik denk dat er iets goed mis ik bij Ziggo in de systemen ik zou zeggen gooi al mijn gegevens weg en geef mij een nieuw klanten nummer ?