Kan iemand mij vertellen wat de maximale afstand is voor:
1. de wifipod t.o.v. de CB (=Connect Box)
2. de WiFiPods onderling
Ik wil namelijk:
1 wifipod aansluiten in de houten schuur in de tuin (afstand t.o.v. CB ca. 8m, signaal moet door gevel met openslaande deuren))
1 wifipod aansluiten op 1e verdieping (diagonale afstand tov CB ca. 5m, signaal moet door betonvloer)
1 wifipod aansluiten op zolder (diagonale afstand t.o.v. WifiPod op 1e verdieping ca. 8m, signaal moet door betonvloer).
Ik hoor het graag
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb uiteindelijk van een vriend zijn tp-link deco m9 over kunnen nemen en nu heb ik een goed werkende wifi in huis en achtertuin
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat zou kunnen lukken, maar het is maar afhankelijk wat er precies in de muren en plafonds zit.
Probeer het uit, ik kom hier verder dan ik verwachte.
Advies van Ziggo is tussen 6 en 9 meter.
Ik ga het proberen. Bestelling wifiPods geplaatst. Zodra e.a. is aangesloten laat ik weten wat mijn ervaringen zijn.
Goedemiddag @WassenaarBetjes
Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig of je de WifiPods al ontvangen hebt en hoe het er nu voor staat. Ik verneem graag je bevindingen.
Ik heb uiteindelijk van een vriend zijn tp-link deco m9 over kunnen nemen en nu heb ik een goed werkende wifi in huis en achtertuin
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.