1
Vraag
2
Reacties
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

Wat houden de werkzaamheden in?

onderstaand bericht gestuurd aan serkan

 

hey

tot nu toe geen problemen ik had echter een ander vraagje aan je

ik heb op sommige plekken een ofdma upstream test kanaal gezien nu kreeg ik een mail van ziggo dat er werkzaamheden zijn op 17 augustus het zou gaan om een update van het netwerk , zou jij misschien eventueel navraag kunnen doen wat de werkzaamheden inhouden ? ben eigenlijk wel benieuwd of het gaat om het ofdma test kanaal

 

kreeg dit als antwoord

 

Hi Robin,

Kans is groot dat er inderdaad een OFDM-A kanaal beschikbaar komt na werkzaamheden. Ik weet dat we hier over het algemeen mee bezig zijn.


Dit betreft echter géén testvraag en vanwege de drukte binnen de testgroepen kan ik dit momenteel niet voor je uitpluizen.

 

Mocht je hier toch meer informatie van willen, dan kun je (omdat het netwerkgerelateerd is en niet specifiek wat met de test te maken heeft), eventueel een topic starten met je vraag.

 

 

 

zou er iemand van de ziggo moderators navraag kunnen doen wat de werkzaamheden inhouden eventueel 😉

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@MR_CHIP, ben ik weer 😄 

De werkzaamheden worden verwacht op 17-08. Het betreft werkzaamheden in het netwerk. Helaas heb ik geen gedetailleerder antwoord kunnen achterhalen! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik ga even vermelden aan de Moderators. Serkan hoef je hier voor niet te benaderen alleen voor wat je test, dit valt weer onder de klant gedeelte. Ik vermeld hem even, dan zie je morgen een medewerker verschijnen in het topic.

 

Weet wel ze waren vorige week hier met onderhoud bezig en dit zal geen invloed hebben, je modem misschien keer herstarten en dat is alles, of het wordt geregeld, maar de rest van waardes doen ze niks mee en kunnen ze ook niets mee, wel goed dat je het vermeld.

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dank

ik zie ze vanzelf wel verschijnen 😉

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

He @MR_CHIP

Ik heb de vraag uitgezet bij de afdeling die hier over gaat! Ik hoop later deze ochtend  een reactie te krijgen en kom dan weer even bij jou in de lucht 😄 

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

top hopelijk is het geen classified info 

en weten we spoedig meer 😄

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@MR_CHIP, ben ik weer 😄 

De werkzaamheden worden verwacht op 17-08. Het betreft werkzaamheden in het netwerk. Helaas heb ik geen gedetailleerder antwoord kunnen achterhalen! 

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dat had ik al wel verwacht het zijn geheimzinnige operaties 😄

naja maakt niet uit via via ben ik al wat meer interne info vanuit ziggo te weten gekomen 😛

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic