Vraag
Reacties
Oplossing
Wilco-z
Level 1

Wat doen de verschillende onderdelen van F-Secure (Ziggo Safe Online) precies?

Ben gewoon nieuwsgierig. Heb al wel even gezocht, maar kon het 123 niet vinden. Weten jullie wat de verschillende onderdelen van f-secure precies doen? Gaat mij in ieder geval om aquarius, hydra, gemini en orsp. Een url doorgeven waar dit staat is ook prima. Alvast mijn dank!

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wilco-z
Level 1
Topicstarter
Ik kwam op community.f-secure.com nog het volgende tegen:

- BitDefender Aquarius (licensed, fingerprint based, heavy, knows most malware since antiquity)
- Hydra (in-house, probably fingerprint based, lighter weight, but only against new, modern malware)
- Gemini (in-house developed heuristics)
- Deepguard (in-house system and program behaviour watch and control technology, quite famous)
- A-Spam (licensed junk mail filter)

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing
Het zijn allemaal deelroutines die samen het antivirusprogramma SafeOnline vormen.
Ziggo c.q F-Secure zullen vast het geheim van de smid niet verklappen om virusschrijvers en verwanten niet in de kaart te spelen.
Is ook niet belangrijk voor de normale gebruiker, het programma moet gewoon goed werken.
0 Kudos
Jonathan-458
Level 16
Beste Wilco-z,

Mocht u nou toch iets meer willen weten over bepaalde functies of mogelijkheden, bekijk dan de volgende pagina waar u het een en ander in de basis terug kunt vinden over bepaalde functies van Ziggo Safe Online by F-Secure;
F-Secure Safe

MVG
0 Kudos
Wilco-z
Level 1
Topicstarter
Ik kwam op community.f-secure.com nog het volgende tegen:

- BitDefender Aquarius (licensed, fingerprint based, heavy, knows most malware since antiquity)
- Hydra (in-house, probably fingerprint based, lighter weight, but only against new, modern malware)
- Gemini (in-house developed heuristics)
- Deepguard (in-house system and program behaviour watch and control technology, quite famous)
- A-Spam (licensed junk mail filter)
0 Kudos
Ga naar reactie