Ziggo belt, vraagt of je tevreden bent en probeert je dan een nieuw modem te slijten.
Je zegt dan dat je het wil proberen en vergelijken of het beter werkt dan het oude. Je krijgt een pakketje thuis en besluit om daar, als je een keer tijd hebt, mee aan de slag te zullen gaan, maar niet meteen.
Twee weken later merk, je terwijl je uit huis bent, dat je cameras, je thermostaat niet meer te bereiken zijn.
als je thuis komt blijken ook internet en je vaste telefoon niet meer te werken.
Trucs als het resetten van je modem lossen niets op.
gelukkig heb je nog een t-mobile account met telefoon en data via je werk en je belt ziggo. Een vriendelijke tante vertelt je dat ze je modemsetup hebben veranderd, zonder overleg. Maar het gaat allemaal goed komen, en over 1 uur (2230) zal alles weer werken. Maar niets van dat alles.
Truc 1. Na 2200 uur kun je niet meer net ziggo bellen. Op webcare en messenger reageert men niet.
Truc 2 (eerdere ervaring) Er gebeurt pas iets ‘s nachts bij een regulier onderhoud.
Je wordt dus gewoon gefopt. Mocht je urgente mail te versturen hebben of moeten bellen en geen mobiel hebben, jammer dan.
Je voelt je dan erg slecht behandeld en machteloos. Maar dat past wel bij andere recente ervaringen met ziggo. Time for a change.