24 februari ben ik telefonisch door Ziggo benaderd. Ik ben al jaren klant en het was een goede aanbieding waar een nieuwe mediabox bij hoorde.
3 maart rond 17:30 uur internetverbinding verbroken hierna een uur met mederwerker van ziggo contact gehad via de chat welke uiteindelijk aangaf dat de internetverbinding al was omgezet naar de nieuwe mediabox. Maar deze had ik nog niet ontvangen na een hoop gechat besloten alles terug te draaien naar oude situatie dus naar huidige mediabox dit zou 24 tot 48 uur duren wat niet sneller kon.
5 maart met ziggo gebeld het was immers al 36 uur later. Ik heb toen met medewerker van Ziggo gesproken. Deze gaf aan dat de case wel was aangemaakt maar nog niet was opgepakt maar dat dit eigenlijk wel al had gemoeten. Waarschijnlijk zou de case die dag opgepakt zou worden en ik kon na 18:00 uur m’n mediabox herstarten ik zou dan waarschijnlijk weer internet hebben. Wat niet het geval bleek te zijn ik heb toen met ziggo gebeld en gesproken. Ik heb het hele verhaal weer uitgelegd en hij gaf aan dat deze case nog niet was opgepakt en dat deze handelingen door zijn collega’s in India worden uitgevoerd maar hij zou ze proberen te bellen zodat de case gelijk zou worden opgepakt. Helaas waren zijn collega’s in India al naar huis.
Dag erna, 6 maart, weer met ziggo gebeld en gesproken met een medewerker. Deze gaf aan eea na te zullen kijken en me later terug te bellen was ook is gebeurd. Ze had alles besproken met haar collega’s in India en alles was duidelijk en de case zou gelijk worden opgepakt zodat ik 6 maart weer internet zou hebben. Ik zou 16:00 uur moeten proberen, beetje als verwacht nog steeds geen internet. Waarna ik weer contact heb opgenomen met ziggo, gesproken met medewerker welke aangaf dat hij niet zeker wist dat het deze dag wel zou worden opgelost omdat het een ingewikkeld probleem was. Iets wat verrast vroeg ik of ziggo dan wel gemakkelijk iets verkeerd kon zetten maar het vervolgens niet gemakkelijk kon corrigeren antwoord daarop was ja met excuses.
Ben nu al dagen / uren bezig met ziggo en allemaal aardige medewerkers hoor alleen gebeurd er niets terwijl ik verder niets verkeerds heb gedaan.