1
Vraag
2
Reacties
Ecoboat70

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer beschikbaar na upgrade

Wanneer ik via mijnziggo.nl mijn Internetsnelheid ga verhogen middels een upgrade van pakket Internet & TV start naar pakket Internet & TV complete, hoe lang duurt het dan voor ik gebruik kan maken van de snellere Internet verbinding? (75Mbit naar 300Mbit)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ecoboat70
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Leuk dat je jouw pakket wilt upgraden! Wanneer je bij de wijziging van je abonnement nieuwe apparatuur ontvangt, dan gaat je nieuwe pakket in zodra de nieuwe apparatuur is aangesloten. Is jouw huidige apparatuur geschikt in combinatie met het nieuwe pakket? Dan betreft het een administratieve wijziging en is dit binnen 24 uur verwerkt. Verdere vragen? Stel ze gerust 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@Ecoboat70 dat gebeurd vrij snel, maar nu in het weekend duurt het misschien iets langer. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ecoboat70
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Leuk dat je jouw pakket wilt upgraden! Wanneer je bij de wijziging van je abonnement nieuwe apparatuur ontvangt, dan gaat je nieuwe pakket in zodra de nieuwe apparatuur is aangesloten. Is jouw huidige apparatuur geschikt in combinatie met het nieuwe pakket? Dan betreft het een administratieve wijziging en is dit binnen 24 uur verwerkt. Verdere vragen? Stel ze gerust 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic