Jan Filarski

Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Wachtwoorden Internet

Hallo Mensen

Ik heb per ongeluk mijn originele account voor Ziggo verwijderd.
Toen ik dat account opnieuw wilde toevoegen kreeg ik de melding:

"Account bestaat al"  (terwijl ik het toch echt verwijderd had)

Hoe kan ik mijn originele Account met Wachtwoord weer opnieuw instellen?

 

 

58 Reacties 58
Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo Jiri

Was het maar waar. 

Ik krijg de melding "Dit account kan niet geopend worden xxxxxx@ziggo.nl
Mogelijk moet het wachtwoord bijgewerkt worden enz."

Daarna heb ik in Mijn Produkten | Internet mijn E-mail Adres weggehaald, om daarna het E-mail Adres daar weer in te voeren om reden: het Wachtwoord te kunnen aanpassen. 

En toen kreeg ik weer de bekende melding dat "Dit E-mail Adres is al ingevoerd enz"

Dus het door mij gewenste E-mail Adres kan ik nog steeds niet invoeren, en zolang ik hier het E-mail Adres niet kan invoeren, kan ook het wachtwoord niet aangepast worden, toch?

 

 

mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Zoals geschreven aan Jiri, klinkt het bijna alsof u het e-mail adres wederom verwijderd heeft. Maar misschien lees ik het verkeerd

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jan Filarski Is nu het Emailadres verwijderd weer verwijderd uit Mijn Ziggo?

 

Zo ja, wil je dat dan nooit meer doen, want nu kan alles weer opnieuw beginnen en ik weet niet of Ziggo dit nog heel vaak wil uitvoeren.

 

Zo nee, het Email adres staat nog wel in Mijn Ziggo.

 

Als je een vraag over je wachtwoord krijgt, dan hoef je alleen je wachtwoord te wijzigen door achter het emailadres te klikken op E-mail instellen - naar beneden scrollen - en onder Een nieuw wachtwoord

het wachtwoord wijzigen.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

@mathijse jij leest precies hetzelfde als ik. dom dom dom.

@Jan Filarski als je bij de volgende herstelmelding van een van de ziggo medewerkers groen licht krijgt om het te proberen.

Vraag dan even om hulp.......

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Oh Bert,

Dat je alleen je wachtwoord kunt wijzigen, zó ver had ik nog niet gezien

Duizend maal m'n Excuses

Zouden jullie dan nog één keer er voor willen zorgen dat m'n oude E-mail Adres weer in die lijst komt te staan?

Ik ben op van de zenuwen.

Met vriendelijke groet

Jan Filarski

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jan Filarski Dat zal waarschijnlijk weer een paar dagen gaan duren en pas na het weekend uitgevoerd kunnen worden.

 

Bedenk dat mails die nu naar je emailadres gestuurd worden niet meer aan kunnen komen, omdat je mailbox nu niet bestaat.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Jan Filarski, het zal ongetwijfeld geen kwade opzet zijn maar door het mailadres weer te verwijderen moeten we inderdaad weer van voor af aan beginnen helaas.

Bij deze is het verzoek weer ingediend (deze wordt waarschijnlijk na het weekend opgepakt), maar ik verzoek je met klem om in de toekomst niet nogmaals mailadressen zelf te verwijderen uit Mijn Ziggo.

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo Erik P,

Fijn dat jullie het toch weer oppakken. Ja nogmaals mijn excuses, ik zal ze niet meer verwijderen, ik, zat/zit ook danig in de paniek.

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

@Bert

Ik zag dat mijn gewenste E-mail Adres weer in de lijst van Ziggo staat.
Kan ik al proberen het Wachtwoord aan te passen? 

Of is het nog te vroeg?

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo Jiri en Bert

Ik zag wel een melding maar geen reactie 

Kan ik al mijn Wachtwoord bijwerken (Niet weghalen meer, dat heb ik beloofd !!)

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Ja, je mag het wachtwoord wijzigen 😉

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

fingers crossed

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo mensen

Het ziet er naar uit, dat nu alles gelukt is. 

Nogmaals mijn hartelijke dank, voor jullie inspanningen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jan Filarski TOP, veel succes verder gewenst 🙂

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Mijn dank is erg groot

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo Bert

Graag zou ik je likes geven

Hoe doe ik dat?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jan Filarski Likes zijn helemaal niet nodig, het resultaat dat alles bij je werkt, dat is van belang.

 

Ter info: Likes kun je geven door onder het bericht van iemand op het duimpje te klikken, dan wordt het oranje en krijgt diegene ook nog een bericht hiervan.

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Hallo Jan. Je klikt gewoon bij iedere reactie van Bert op het handje met de duim omhoog. Zo geef je hem likes. Wil je Bert veel likes geven moet je gewoon op meer berichten van hem op dat handje met de duim omhoog klikken. Het is heel makkelijk 😃

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Bedankt wewant

Uitgelicht topic