Dag Meindert, bedankt voor je reactie. Gisteren heb ik via een omweg toch telefonisch een Ziggo medewerker aan de lijn gekregen, die via een "meekijk tool" ook zag wat het probleem is. Bovendien kreeg ik een uurtje na dat belletje een mail van Ziggo met de mededeling dat mijn account gehackt was, en direct door Ziggo geblokkeerd. Met het verzoek om zowel Mijn Ziggo als mij Ziggo e-mail van een nieuw wachtwoord te voorzien. Nou, in Mijn Ziggo heb ik dat natuurlijk direct gedaan, maar wat betreft mijn emailaccount moest ik wel even glimlachen, dat was nu juist het oorspronkelijke probleem, dus aan dat verzoek van Ziggo kan ik tot nu toe niet voldoen.! De Ziggo medewerker zag, net als jij, ook dat ik niet alleen een oude mediabox heb, maar ook een gedateerd modem, en die heeft er inmiddels twee voor mij "besteld", daar kreeg ik ook netjes een e-mail van. Uit jouw reactie maak ik op dat e.e.a. zo tegen het eind van de week opgelost zou kunnen zijn, dat is mooi. Mocht dit niet zo zijn dan laat ik je weten of het gelukt is. Ik ben al heel lang klant van Ziggo, en de (re)acties van Ziggo en Bert en nu jij op dit forum geven denk ik ook aan waarom....?!