vernieuwen lukt niet via sms en of papieren post help
Opgelost! Ga naar oplossing.
Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @GTollenaar. Welkom!
De hulptroepen staan paraat! Het is zeker mogelijk om het wachtwoord van jouw e-mailadres van Casema te wijzigen. Het wachtwoord kun je zelf wijzigen in jouw Mijn Ziggo account. Ik zie dat je enkele dagen geleden een nieuw Mijn Ziggo account hebt aangemaakt. Kun je inloggen in jouw Mijn Ziggo account?
Zo ja, dan ga je eenmaal ingelogd naar 'Producten’ en kies je voor ‘Internet'. Bij het kopje ‘e-mailadressen’ zie je al jouw e-mailadressen staan. Als je klikt op ‘Wachtwoord beheren', dan kun je het wachtwoord van jouw Casema e-mailadres direct aanpassen.
Loop je ergens vast? Geen paniek. We staan voor je klaar. Geef zo concreet mogelijk aan waar je precies vastloopt, dan kunnen wij of de users je voorzien van handige tips.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De telefonische helpdesk nu ziggo zegt niet te kunnen helpen. Moet via community dus svp help
Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @GTollenaar. Welkom!
De hulptroepen staan paraat! Het is zeker mogelijk om het wachtwoord van jouw e-mailadres van Casema te wijzigen. Het wachtwoord kun je zelf wijzigen in jouw Mijn Ziggo account. Ik zie dat je enkele dagen geleden een nieuw Mijn Ziggo account hebt aangemaakt. Kun je inloggen in jouw Mijn Ziggo account?
Zo ja, dan ga je eenmaal ingelogd naar 'Producten’ en kies je voor ‘Internet'. Bij het kopje ‘e-mailadressen’ zie je al jouw e-mailadressen staan. Als je klikt op ‘Wachtwoord beheren', dan kun je het wachtwoord van jouw Casema e-mailadres direct aanpassen.
Loop je ergens vast? Geen paniek. We staan voor je klaar. Geef zo concreet mogelijk aan waar je precies vastloopt, dan kunnen wij of de users je voorzien van handige tips.
Dank top voor t wijzen van deze weg
had ik nooit zonder hulp gevonden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.