1
Vraag
2
Reacties
mge.osinga

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord wijzigen lukt niet Casema.nl email adres - niet zichtbaar

De Ziggo mail is gehacked. Dit account kan ik niet wijzigen omdat het niet bij de beschikbare emailadressen staat. Het is het oude hoofd account nog uit de tijd van Casema en eindigt op casema.nl.
Het kan zijn dat dit account nog aan oud contract hangt of dat procedure niet lukt omdat deze alleen voor ziggo.nl mail adressen werkt? Via helpdesk krijg ik geen medewerker te pakken omdat ik dan iedere keer ergens uitkom dat ik wordt verbroken.
Wat kan ik doen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3151Posts
  • 277Oplossingen
  • 512Likes

Hoi @mge.osinga

Ik zie dat er voor jou aan opdracht is aangemaakt om het e-mailadres onder te brengen bij je huidige Mijn Ziggo account. Dit wordt deze week opgepakt, de doorlooptijd is max 5 werkdagen. 

@Kleinevermeer Ik wil proberen voor jou een zelfde soort opdracht aan te maken. Kun je in je profiel de postcode en huisnummer van je schoonmoeder aangeven. Graag tussen haakjes achter je eigen gegevens. Bij "persoonlijke opmerkingen" mag je dan het betreffende e-mailadres achterlaten. Geef ons hier maar een seintje zodra dat ingevuld is. 

Bekijk in context

Uitgelicht
Kleinevermeer

Stamgast
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Opgelost! Vandaag email van Stephan die de case heeft behandeld. Top!

Heel erg bedankt @Rikst en @Madelon voor de support hierin. 

10 Reacties 10
Pasi
Expert
Expert
  • 5438Posts
  • 318Oplossingen
  • 2360Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten, kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.

Hebt u een melding gekregen dat uw mail gehacked is?

Staat het email account niet weergegeven in Mijn Ziggo?

Wacht u totdat een Ziggo mod langs komt.

mge.osinga
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank, heb info in profiel toegevoegd.
Qua hack ook meerdere andere accounts gaven dit aan. Ook spam mail ontvangen waarin wachtwoord expliciet is genoemd.
Het hoofd casema mail account is niet zichtbaar in Mijn Ziggo / Producten / Internet / E-mail adressen.
Van Mijn Ziggo heb ik wachtwoord op dit casema account wel kunnen aanpassen.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57594Posts
  • 3836Oplossingen
  • 14039Likes

Soms zijn oude mailadressen niet zichtbaar in Mijn Ziggo, een Ziggo moderator kan dit zichtbaar maken.

Is het een mailadres uit een eerder abonnement met een ander klantnummer, dan kan het emailadres alleen verwijderd worden.

mge.osinga
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb vrijdag rond 12:00 contact gehad met helpdesk. Zie nog geen actie = mailadres casema zichtbaar. Vanuit Breda naar Rotterdam verhuisd. Dus nieuw contract. Veel contacten gebruiken casema mailadres🥲

Kleinevermeer

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik haak hier even aan vanwege hetzelfde probleem.

Niet bij mijzelf maar van mijn schoonmoeder die al jaren een Casema.nl emailadres heeft.
aanpassen via mijnziggo lukt niet omdat het adres daar niet zichtbaar is.

Wat ik begreep is dat het komt vanwege de blokkade die op dat emailadres zit. De laatste helpdesk/klantenservice medewerker die ik sprak vertelde dat het niet opgelost kan worden.

De enige kans is dat het Casema.nl emailadres tóch ineens in mijnziggo tevoorschijn komt.

En anders was het jammer, daar kwam het op neer.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57594Posts
  • 3836Oplossingen
  • 14039Likes

@Kleinevermeer Een Ziggo moderator kan dit email adres mogelijk weer zichtbaar maken of laten maken.

Zet de postcode en huisnummer en mailadres achter je eigen postcode en huisnummer, dan kan een Ziggo moderator je mogelijk op weg helpen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3151Posts
  • 277Oplossingen
  • 512Likes

Hoi @mge.osinga

Ik zie dat er voor jou aan opdracht is aangemaakt om het e-mailadres onder te brengen bij je huidige Mijn Ziggo account. Dit wordt deze week opgepakt, de doorlooptijd is max 5 werkdagen. 

@Kleinevermeer Ik wil proberen voor jou een zelfde soort opdracht aan te maken. Kun je in je profiel de postcode en huisnummer van je schoonmoeder aangeven. Graag tussen haakjes achter je eigen gegevens. Bij "persoonlijke opmerkingen" mag je dan het betreffende e-mailadres achterlaten. Geef ons hier maar een seintje zodra dat ingevuld is. 

Kleinevermeer

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Rikst Ik heb het opgegeven zoals gevraagd. Alvast superbedankt! 

Wellicht goed om te vermelden is dat er sinds vorige week nog geen mijnziggo account aangemaakt was. Ook heb ik exact hetzelfde emailadres aangemaakt met ziggo.nl. Die werkt prima, echter blijkt dat een andere mailbox te zijn als die van casema.nl.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 498Posts
  • 66Oplossingen
  • 187Likes

@Kleinevermeer bedankt voor het toelichten! Ik heb de case aangemaakt, je ontvangt meer info in ongeveer 5 werkdagen. Check dan ook even of het e-mail adres inmiddels zichtbaar is in het Mijn Ziggo account 🙂 

Kleinevermeer

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Opgelost! Vandaag email van Stephan die de case heeft behandeld. Top!

Heel erg bedankt @Rikst en @Madelon voor de support hierin. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.