1
Vraag
2
Reacties
josevoets

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord wijzigen Mijn Ziggo i.v.m. mailbokkade

Ik ben door Ziggo geblokkeerd omdat er spam vanaf mijn computer kwam.
Nu ontvang ik mail op mijn mailadres en kan niets versturen.
Toen de mail van Ziggo kwam dat ik geblokkeerd was heb ik de laptops allebei meteen weggebracht om te laten reinigen en na laten kijken.
Het kostte 239 euro inclusief Word erop laten zetten met certificaat voor de banken.
Volgens hen was het opgelost. niet dus, ik kan nog geen mail versturen.
Ik kreeg een brief van Ziggo dat ik het wachtwoord voor mijn Ziggo moest veranderen. Dan zou ik weer mail kunnen ontvangen.
Ik heb dat net gedaan, maar als ik vervolgens met het nieuwe wachtwoord in wil loggen dan kom ik steeds niet verder. Mijn man is pas overleden en ik heb gewoon een werkend mail adres nodig .
Wie weet raad .

met vriendelijke groet,

José Peltenburg
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3466Likes
Als het meezit werkt Ziggo WebMail nog wel.

Om van een blokkade voor verzenden bij gebruik van een Email Client af te komen
moet je het wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen en in Mijn Ziggo het wachtwoord van het Email adres in kwestie.
Dat nieuwe wachwoord voor email, moet ook worden ingevuld bij de Account gegevens van een Email Client die voor het email adres wordt gebruikt.

Gr Han
josevoets
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie ,ik ben er nu ff klaar mee en ga even van het mooie weer en de vrije dag genieten .Ik kijk er straks weer na .
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2785Posts
  • 290Oplossingen
  • 2305Likes
josevoets kun je inmiddels alweer mailen of kun je nog wel wat hulp gebruiken? Laat het weten! Misschien heb je ook wat aan het topic Help! Mijn e-mail is geblokkeerd.