1
Vraag
2
Reacties
Mickey33

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wachtwoord vergeten mijn Ziggo en Webmail

Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem, heb vanmiddag de Laptop van mijn schoonvader opnieuw geïnstalleerd en vantevoren een backup gemaakt van de bestanden en nu is NET het .pst bestand verdwenen en hij weet het wachtwoord niet meer van zijn webmail En mijn Ziggo.

 

Nu kwam ik zonet een topic van enige tijd geleden en daar kwam ik een gelijke case tegen waarbij een ziggo expert genaamd @Folkert het super heeft kunnen oplossen binnen notime, het probleem is namelijk dat hij nu niet in zijn mail kan en zaken in heeft staan die niet kunnen wachten.

 

Heeft iemand een oplossing voor dezer dagen. (Wachten op de brief met nieuwe gegevens duurd helaas te lang)

 

Alvast bedankt.

 

Mickey

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8049Posts
  • 2390Oplossingen
  • 3921Likes

Hi @Mickey33
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik help jouw schoonvader met alle liefde om weer toegang te krijgen tot Mijn Ziggo en zijn e-mailadres. In je profiel zie ik een postcode en huisnummer van een niet actief abonnement. Wil je mij een privéberichtje sturen met meer informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam Mijn Ziggo:
E-mailadres: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik duik er dan graag voor jullie in! 🙂

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic. In dit geval mogelijk morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan en de postcode en huisnummer van je schoonvader erachter tussen haakjes met schoonvader ervoor, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Mickey33
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedenmorgen, 

 

Dat is duidelijk mocht iemand hierin kunnen helpen dan kan ik in een pb wel e.e.a. doorgeven van gegevens aangezien ik hier niet zomaar zijn gegevens op ga zetten ;).

 

Dankjewel.

Sander 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je op de vermelde link klikt en vervolgens daar de gevraagde gegevens plaatst, zijn ze alleen zichtbaar voor moderators (Ziggo medewerkers).

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8049Posts
  • 2390Oplossingen
  • 3921Likes

Hi @Mickey33
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik help jouw schoonvader met alle liefde om weer toegang te krijgen tot Mijn Ziggo en zijn e-mailadres. In je profiel zie ik een postcode en huisnummer van een niet actief abonnement. Wil je mij een privéberichtje sturen met meer informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam Mijn Ziggo:
E-mailadres: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik duik er dan graag voor jullie in! 🙂

Mickey33
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Cecilia,

 

Het zal wel aan mij liggen maar wanneer ik naar mijn inbox ga zie ik allen de binnengekomen berichten of de verzonden berichten dus ik kan jou geen prive bericht sturen helaas.

 

Wat mis ik hier nu ? 😛 

 

Gr,

Sander

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Klik rechtsboven op berichten > klik vervolgens linksboven op het oranje vierkant met daarin pen >  vul dan de naam van Cecilia (community-moderator) in  en de rest wijst zich vanzelf.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8049Posts
  • 2390Oplossingen
  • 3921Likes

Bedankt voor jouw privéberichtje @Mickey33! Ik ben direct aan de slag gegaan en heb gereageerd op jouw privébericht 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8049Posts
  • 2390Oplossingen
  • 3921Likes

Hi @Mickey33

Ik zie net je privéberichtje voorbij komen dat het is opgelost en jouw schoonvader weer toegang heeft tot Mijn Ziggo en zijn e-mailadres. Hartstikke fijn! Ik ben blij dat we dit samen zo snel hebben kunnen oplossen. Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden 🙂

Mickey33
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zeker weten!! Bedankt allemaal. 

 

Sander

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic