Esenad
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord upcmail

Hallo, waar kan ik mijn wachtwoord veranderen voor de upcmail.nl.

In mijn ziggo zie ik alleen de ziggo.nl adressen.

5 Reacties 5
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41280Reacties
  • 2335Oplossingen
  • 8608Likes

Ik vermoed dat je UPCmail adres niet meegekomen is naar de nieuwe Mijn Ziggo.

Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen dieper in het systeem kijken en de nodig stappen ondernemen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 6026Reacties
  • 472Oplossingen
  • 1239Likes

Goedemiddag @Esenad en welkom op de Communty,

Goed dat je met je vraag een topic bent gestart! Ik begrijp uit je  bericht dat de e-mailadressen niet zichtbaar zijn in Mijn Ziggo. 
Nog even ter controle, zie je de @upcmail adressen niet als alias staan onder het hoofd (@Ziggo ) mailadres staan? 

Mocht dit niet het geval zijn, kun je mij dan laten weten om welke e-mailadressen het precies gaat? Je mag dit doorgeven door middel  van een  privébericht. Ik kan er dan voor zorgen dat het probleem opgelost wordt
in de achterliggende systemen en de mailadres die onder het Mijn Ziggo account horen te staan weer zichtbaar zijn. 

Esenad
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Paul Z,

Het gaat om de volgende e-mail adres ***** en ***** (Mod edit privégegevens verwijderd )

Deze zijn niet zichtbaar in mijn ziggo.

De @Ziggo.nl adressen zijn dat wel.

De upcmail.nl adres is namelijk gehackt en wilde het wachtwoord veranderen.

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41280Reacties
  • 2335Oplossingen
  • 8608Likes

@Esenad Je hebt je mail adressen op een open forum gezet wat door iedereen te lezen is.

Paul van Ziggo vroeg om ze via een privébericht te sturen: "Je mag dit doorgeven door middel  van een  privébericht."

Mogelijk kun je nog op het pijltje klikken en op Bewerken om ze weg te halen.

Ik heb ook gevraagd om ze weg te laten halen door een Ziggo modrator.

Om een privébricht te sturen, klik op Paul Z zijn naam en dan op de volgende pagina op: Een bericht verzenden.

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 6026Reacties
  • 472Oplossingen
  • 1239Likes

Goedemorgen @Esenad,

Hartelijk dank voor het doorgeven van de gevraagde gegevens. Dit had je zoals @Bert! ook aangeeft in een openbaar bericht doorgegeven. Omwille van de privacy heb ik de gegevens uit je openbare bericht verwijderd.
Daarnaast heb ik een intern verzoek aangemaakt om het probleem met de zichtbaarheid van deze e-mailaccounts op te lossen.De verwachting is dat het op uiterlijk 15 februari 2021 is opgelost. Het kan zijn
dat een van mijn collega' van deze afdeling hierover nog contact opneemt. 

Laat je weten of het na 15 februari weer werkt? 

Alvast een fijn weekend!
Groeten,

Paul 

Uitgelicht topic