1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
alexander420

Level 1
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Wachtwoord resetten Connect Box

Weet iemand hoe ik het wachtwoord kan resetten van de CH7465LG-ZG 'Ziggo Connect Box'?
Na het opzetten moet ik het wachtwoord veranderen, maar nu kan ik er niet meer in.

Na een fabrieksreset is het wachtwoord niet teruggezet naar het standaardwachtwoord (meegeleverd op een kaartje en op het modem zelf)...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
alexander420
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hey bedankt ik heb nu resetknop 30 seconden ingehouden.

Denk dat ik eerst een soft reset deed ofzoiets.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing
alexander420 wrote:
Weet iemand hoe ik het wachtwoord kan resetten van de CH7465LG-ZG 'Ziggo Connect Box'?
Na het opzetten moet ik het wachtwoord veranderen, maar nu kan ik er niet meer in.

Na een fabrieksreset is het wachtwoord niet teruggezet naar het standaardwachtwoord (meegeleverd op een kaartje en op het modem zelf)...

De resetknop indrukken en een aantal seconden ingedrukt houden tot je een verandering voor op het modem ziet.
alexander420
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Dat heb ik geprobeerd. De interface is nu Engels, maar kan nog steeds niet inloggen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
alexander420 wrote:
Dat heb ik geprobeerd. De interface is nu Engels, maar kan nog steeds niet inloggen.

Probeer het eens met een andere browser.
Of anders haal de stroom van de modem af, neem de coax los van de modem, wacht minimaal 30 seconden en probeer dan in te loggen met de x aantal cijferige code.
alexander420
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Verwijderd account
Niet van toepassing
alexander420 wrote:

Goed om te lezen dat het weer werkt.