1
Vraag
2
Reacties
evert70

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord "oude" webspace kwijt, hoe kan ik dit laten herstellen?

Waarom duurt het al een paar maanden ( zie topic Webspace) opdat er een automatische koppeling is tussen het wachtwoord van je Email-account en je wachtwoord voor je Webspace.
Vanochtend weer eindeloos gebeld met Ziggo, maar niemand kan me een duidelijk antwoord geven.

Weet iemand soms nog een andere weg (truc)?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 11047Posts
  • 563Oplossingen
  • 3204Likes
Hoi evert70
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het blijkt niet mogelijk om de koppeling tussen het wachtwoord van de e-mailaccounts en de Webspace te herstellen.

Als je het wachtwoord van je Webspace kwijt bent zal deze door Ziggo handmatig aangepast moeten worden. Hiervoor kun je een melding maken op de Community en daarna de details van jouw Webspace doorgeven aan een moderator. Aangezien je hier al een melding hebt gemaakt zal een Moderator je bericht opmerken en hiermee aan de slag gaan. Heb nog even geduld aub.

Bekijk in context

11 Reacties 11
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 11047Posts
  • 563Oplossingen
  • 3204Likes
Hoi evert70
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het blijkt niet mogelijk om de koppeling tussen het wachtwoord van de e-mailaccounts en de Webspace te herstellen.

Als je het wachtwoord van je Webspace kwijt bent zal deze door Ziggo handmatig aangepast moeten worden. Hiervoor kun je een melding maken op de Community en daarna de details van jouw Webspace doorgeven aan een moderator. Aangezien je hier al een melding hebt gemaakt zal een Moderator je bericht opmerken en hiermee aan de slag gaan. Heb nog even geduld aub.
evert70
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben benieuwd, op een zelfde vraag is na 6 maand nog geen oplossing????
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3832Posts
  • 219Oplossingen
  • 1430Likes
Hallo evert70, ik zie dat je hier nieuw bent. Welkom op onze Community.

Webspace leveren we en ondersteunen we niet meer, de helpdesk kan je vragen daarom niet beantwoorden. We faseren webspace langzaam helemaal uit. Zolang het werkt, werkt het nog. Bij problemen gaan we die niet meer oplossen via de normale service kanalen.

Maar zonder een keer uitzondering te maken staat de wereld stil, en uit uitzonderlijke situaties is de Community ontstaan. Daarom kunnen wij moderators individuele gevallen wel behandelen. Stuur mij daarvoor een privébericht met je hoofd e-mailaccount, je webspace link, je postcode, huisnummer en klantnummer.

Kun je in het topic aangeven of je je webpagina wil verwijderen, of je een éénmalige aanpassing wil doen, of dat je het in de toekomst wil blijven gebruiken?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3832Posts
  • 219Oplossingen
  • 1430Likes
We hebben via privéberichten contact. We lezen hier nog wel graag antwoord op de laatste vraag 🙂
evert70
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wil het in de toekomst nog graag gebruiken
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3832Posts
  • 219Oplossingen
  • 1430Likes
We hebben nog enige tijd nodig om de koppeling te herstellen voor je, daarover houden we contact via privéberichten.

Om helemaal toekomstbestendig te zijn kun je ook een hostingpakket bij een externe webhoster overwegen inclusief een een .nl domein naar keuze. Dit kan allemaal al voor minder dan 10 euro per jaar. Je hebt dan vaak veel webruimte, je website is ook uit te rusten met een beveiligings-certificaat (https://). En je kan dan ook je eigen mailadressen aanmaken met je eigen .nl domeinnaam. Er zijn hier op de Community klanten aanwezig die je daar goed in kunnen adviseren.
evert70
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey Anne,
Allereerst nog de beste wensen.
Natuurlijk kan ik een externe webhoster overwegen, maar het stoort me dat Ziggo zomaar, zonder mij te berichten, een deel van ons contract eenzijdig niet na wil komen. ( blijkt wel omdat bij verlies wachtwoord of zoiets, alles bij de klant laat liggen).
Op zijn minst zou een compensatie o.i.d aan de orde moeten komen.

Maar ik wacht wel even af zodat ik mijn oude space weer kan gebruiken.
gr
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3832Posts
  • 219Oplossingen
  • 1430Likes
Hi Evert,

De beste wensen! 🙂 Wanneer je in de afgelopen paar jaar je pakket hebt aangepast zit het niet meer in je contract maar gaat de webruimte gewoon door. Ik deed de aanname dat dit ook voor jou geld, maar nu zie ik dat jij nog het oude Fiber Power 50 afneemt 🙂 Daar hoort zoals geadverteerd webhosting bij. Mijn contact persoon die toegang heeft tot deze 'oude' dienst van voor de fusie heeft nog eventjes vakantie, vandaar dat het herstellen van het wachtwoord langer duurt.
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59361Posts
  • 3987Oplossingen
  • 14803Likes
@Anne H Ziggo schreef in een ander topic: "Er kan iets mis zijn met de koppeling tussen het e-mail account en het webspace account. Die zijn gesynchroniseerd. Wanneer jij het wachtwoord van het bijbehorende e-mail account aanpast (naar iets eenvoudigs, probeer eens zonder speciale tekens om mee te beginnen) moet webspace ook weer met die login gegevens te benaderen zijn."

En hierna was de webspace weer te bereiken.
evert70
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Anne,
je hebt me een prive bericht gestuurt met een nieuw wachtwoord, maar dat werkt niet
gr
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3832Posts
  • 219Oplossingen
  • 1430Likes
Hallo evert70

Ik ben met het programma Filezilla succesvol ingelogd geweest op:

members.upc.nl
poort: 21
inloggegevens zoals via privé besproken.

Er gaat aan jouw kant iets mis

Update: Alles werkt nu weer bij evert70 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.