Vraag
Reacties
m.kacar1
Level 1

Wachtwoord email wijzigen lukt niet ivm hack

Hallo

 

Ik kreeg van ziggo een paar maanden geleden een brief met de mededeling dat ivm met een hack op mijn email adres het verzenden van Emails geblokkeerd is.

 

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen maar de optie is niet zichtbaar in mijn ziggo.

Ik had onlangs contact gehad met een paar medewerkers,deze hadden het niet kunnen oplossen en gaven mij door dat een andere afdeling hiernaar gaan kijken,tot heden heb ik geen antwoord gekregen.

 

Ik weet niet hoe verder,want ik wordt steeds van het kastje naar muur gestuurd .

geen oplossing tot nu toe.

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
16 Reacties 16
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je in Mijn Ziggo inlogt en bovenin op Gegevens klikt, naar beneden scrolt, zou je het volgende moeten kunnen zien.

 

Bert_0-1656928894791.png

 

0 Kudos
m.kacar1
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor je reactie maar ik wil niet mijn ziggo wachtwoord wijzigen maar mijn wachtwoord van mijn voormalig upc email adres die overgenomen is door ziggo.ik heb geprobeerd om de stapelplan uit te voeren maar de optie op email wachtwoord te wijzigen is er niet maar uit voorzorg is mijn uitgaande email geblokkeerd door ziggo,hier wordt stapelplan ook uitgelegd,ik heb geen uitleg nodig maar die opties moet er wel zijn als ik inlog op mijn ziggo.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Staat dit email adres niet in Mijn Ziggo onder Producten => Internet, naar beneden scrollen tot onder E-mailadressen?

Daarachter kun je op de link klikken en je wachtwoord wijzigen.

0 Kudos
Basiki
Level 4

Basiki_0-1657099647527.png

Ik neem aan dat jij ook dit beeld hebt en niet verder komt.

Dat is mijn probleem 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik kom daar helemaal niet, mogelijk kan een Ziggo moderator in de achtergrond zien wat er loos is.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @m.kacar1.  Zie je wel je e-mailadres staan onder je producten, in MijnZiggo? 

En @Basiki, kan je vanuit dit scherm klikken op "Naar Mijn Ziggo"? Kom je dan wel verder? 

Basiki
Level 4

Helaas hebben we al geprobeerd, net als al 3 keer mijn wachtwoord veranderen. ik kom niet verder dan dat beeld wat ik heb laten zien. @Lycke 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Ik snap niet op welke manier je niet verder komt. Waar loop je vast? Wat gebeurt er wanneer je op "Naar Mijn Ziggo" klikt? 

0 Kudos
Basiki
Level 4

Als ik op mijn ziggo klik blijf ik op deze pagina. Het laat even en dan ga ik weer terug.

 

0 Kudos
m.kacar1
Level 1
Topicstarter

Goedemorgen 

 

Ik zie geen email adres staan 

0 Kudos
m.kacar1
Level 1
Topicstarter

Nee,staat niet onder producten,

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@m.kacar1 .Zie je daar geen Internet staan?

Klik op Internet en scroll naar beneden naar E-mailadressen.

0 Kudos
m.kacar1
Level 1
Topicstarter

Nee,zie geen email adres staan 

0 Kudos
m.kacar1
Level 1
Topicstarter

Ik zie geen Emails staan onder producten

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@m.kacar1 Log je dan wel in op Mijn Ziggo met het mailadres waarmee je je hebt geregistreerd op de Community? Als ik met je account meekijk, dan zie ik de optie gewoon staan. Probeer Mijn Ziggo anders eens in een andere browser te openen: Storing.JPG

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@m.kacar1 Heb je op Internet geklikt? Zoals ik aangaf? 

 

"Klik op Internet en scroll naar beneden naar E-mailadressen."

 

 

Bert_0-1657268811844.png

 

0 Kudos