Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo
Ik kreeg van ziggo een paar maanden geleden een brief met de mededeling dat ivm met een hack op mijn email adres het verzenden van Emails geblokkeerd is.
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen maar de optie is niet zichtbaar in mijn ziggo.
Ik had onlangs contact gehad met een paar medewerkers,deze hadden het niet kunnen oplossen en gaven mij door dat een andere afdeling hiernaar gaan kijken,tot heden heb ik geen antwoord gekregen.
Ik weet niet hoe verder,want ik wordt steeds van het kastje naar muur gestuurd .
geen oplossing tot nu toe.
Als je in Mijn Ziggo inlogt en bovenin op Gegevens klikt, naar beneden scrolt, zou je het volgende moeten kunnen zien.
Bedankt voor je reactie maar ik wil niet mijn ziggo wachtwoord wijzigen maar mijn wachtwoord van mijn voormalig upc email adres die overgenomen is door ziggo.ik heb geprobeerd om de stapelplan uit te voeren maar de optie op email wachtwoord te wijzigen is er niet maar uit voorzorg is mijn uitgaande email geblokkeerd door ziggo,hier wordt stapelplan ook uitgelegd,ik heb geen uitleg nodig maar die opties moet er wel zijn als ik inlog op mijn ziggo.
Staat dit email adres niet in Mijn Ziggo onder Producten => Internet, naar beneden scrollen tot onder E-mailadressen?
Daarachter kun je op de link klikken en je wachtwoord wijzigen.
Ik neem aan dat jij ook dit beeld hebt en niet verder komt.
Dat is mijn probleem
Ik kom daar helemaal niet, mogelijk kan een Ziggo moderator in de achtergrond zien wat er loos is.
Helaas hebben we al geprobeerd, net als al 3 keer mijn wachtwoord veranderen. ik kom niet verder dan dat beeld wat ik heb laten zien. @Lycke
Ik snap niet op welke manier je niet verder komt. Waar loop je vast? Wat gebeurt er wanneer je op "Naar Mijn Ziggo" klikt?
Als ik op mijn ziggo klik blijf ik op deze pagina. Het laat even en dan ga ik weer terug.
Goedemorgen
Ik zie geen email adres staan
Nee,staat niet onder producten,
@m.kacar1 .Zie je daar geen Internet staan?
Klik op Internet en scroll naar beneden naar E-mailadressen.
Nee,zie geen email adres staan
Ik zie geen Emails staan onder producten
@m.kacar1 Log je dan wel in op Mijn Ziggo met het mailadres waarmee je je hebt geregistreerd op de Community? Als ik met je account meekijk, dan zie ik de optie gewoon staan. Probeer Mijn Ziggo anders eens in een andere browser te openen:
@m.kacar1 Heb je op Internet geklikt? Zoals ik aangaf?
"Klik op Internet en scroll naar beneden naar E-mailadressen."
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...