1
Vraag
2
Reageer en help mee
MKran01

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wachtwoord e-mail aanpassen niet mogelijk

Beste Ziggo-gebruikers,

Ik ben momenteel op vakantie in Indonesië en krijg sinds gisteren de melding dat mijn Ziggois geblokkeerd en dat ik mijn wachtwoord moet wijzigen via Mijn Ziggo. Ik heb de verschillende stappen doorlopen om dit te proberen, maar helaas is mijn e-mailadres niet zichtbaar onder Mijn Ziggo, waardoor ik dus ook het wachtwoord niet kan wijzigen.

Nu lees ik in andere topics dat mijn emailadres mogelijk niet (meer) gekoppeld is aan mijn klantnummer, en dat veelal via deze weg opgelost kan worden.

Aangezien ik in Indonesië zit, is contact opnemen met klantenservice lastiger dus vandaar via deze weg.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 24042Posts
  • 1060Oplossingen
  • 7686Likes

Het zou kunnen dat je in indonesië dit niet kan aanpassen omdat het geen Europees land is en je daar een probleem door hebt.

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1312Posts
  • 133Oplossingen
  • 638Likes

Hoi @MKran01 welkom op de Ziggo Community. Wat heerlijk dat je op vakantie bent in Indonesië, maar dat je dan meldingen van ons krijgt over een geblokkeerd Mijn Ziggo account, lijkt me wel wat een domper. 
Waar krijg je exact de melding dat jouw Mijn Ziggo is geblokkeerd? Lukt het je ook niet meer om in te loggen met de huidige inlog gegevens? 

MKran01
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Judith, ik krijg deze melding bij Ziggo Webmail als ik met mijn gegevens inlog:

Dit e-mail account is geblokkeerd. Wijzig het wachtwoord in Mijn Ziggo om weer in te kunnen loggen.

Ook in de mail app op mijn telefoon krijg ik een foutmelding dat er niet kan worden ingelogd. Het probleem is echter dat ik deze dus niet kan aanpassen in Mijn Ziggo.

@Dave: waar kan ik dit openbaar zetten? Ik zie alleen velden in mijn profiel die prive zijn.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1312Posts
  • 133Oplossingen
  • 638Likes

Hi @MKran01 je kunt de info plaatsen via de link van Dave! en dan bij Mijn Instellingen > persoonlijke informatie. Wij kunnen dan deze informatie inzien en voor je aan de slag! 

MKran01
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi, ik heb nu e.e.a. geüpdatet in de instellingen. Het veld voor postcode / huisnummer lijkt nog steeds privé te zijn, dus heb het nu ook aan een ander veld toegevoegd. Indien nog niet zichtbaar, is wellicht via een privé bericht een optie?

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1312Posts
  • 133Oplossingen
  • 638Likes

Ik heb je gevonden hoor @MKran01 , je hebt de postcode en huisnummer op de juiste plek ingevuld, zichtbaar voor ons, maar niet voor anderen. Ik zie inderdaad dat jouw e-mail adres geblokkeerd is. In je Mijn Ziggo account kun je dan het wachtwoord wijzigen, maar ik begrijp dat dat een uitdaging is omdat je het e-mail adres niet ziet staan onder het tabblad "Producten".  Kun je ook nog in hetzelfde gebied als waar je ook je postcode en huisnummer hebt ingevuld de gebruikersnaam van je Mijn Ziggo account plaatsen? Dan kan ik het één en ander voor je checken. 

MKran01
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi Judith, goed om te horen! Ik log in met mijn e-mailadres, ik heb hier geen andere gebruikersnaam voor.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1312Posts
  • 133Oplossingen
  • 638Likes

Helder @MKran01! Ik heb eens meegekeken en zie zouw e-mail adres ook niet onder het tabblad Producten > Internet > E-mail. 
Dat is apart zeg! Ik heb een taak aangemaakt om dit te herstellen, we houden dit uiteraard voor je in de gaten. 

MKran01
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi Judith, dank je wel voor de hulp tot nu toe! Ik wacht het af.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5952Posts
  • 700Oplossingen
  • 2509Likes

Goedemiddag @MKran01 

De betreffende afdeling heeft weten te herleiden dat jouw e-mailadres nooit aan jouw account/abonnement gekoppeld is geweest maar is aangemaakt in het verleden onder een ander klantnummer. Dat klantnummer, is ook nog steeds actief. Dus het is voor ons niet mogelijk je e-mailadres over te hevelen van dat klantnummer naar je eigen.
Dan dien je contact op te nemen met de andere contractant ( mits je weet wie dit kan zijn )

MKran01
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi Jamyla,

Dit lijkt het account van m'n ouders te zijn, we zien mijn e-mailadres daar tussen staan. Ik heb mijn wachtwoord via hun inmiddels kunnen wijzigen, en het lijkt weer te werken. Wel jammer dat het niet te koppelen is aan mijn eigen account, maar zo werkt het in ieder geval ook! Bedankt voor de hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic