Kan ik het wachtwoord wijzigen voor mijn Ziggo Modem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met deze stappen wijzig je het wachtwoord dat je gebruikt voor het inloggen bij het modem, niet je wifi-wachtwoord zelf:
Log in op de webinterface van het modem via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 en ga naar de pagina Beheer → Wijzig wachtwoord. Het standaardwachtwoord staat vermeld op het label aan de onderzijde van het modem.
Heb je het wachtwoord eerder gewijzigd en ben je dit vergeten? In dit geval moet het modem worden teruggezet naar fabrieksinstellingen. Vervolgens kun je weer inloggen met het standaardwachtwoord.
Wil je het wifi-wachtwoord bekijken of wijzigen, ga dan op dezelfde pagina naar:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met deze stappen wijzig je het wachtwoord dat je gebruikt voor het inloggen bij het modem, niet je wifi-wachtwoord zelf:
Log in op de webinterface van het modem via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 en ga naar de pagina Beheer → Wijzig wachtwoord. Het standaardwachtwoord staat vermeld op het label aan de onderzijde van het modem.
Heb je het wachtwoord eerder gewijzigd en ben je dit vergeten? In dit geval moet het modem worden teruggezet naar fabrieksinstellingen. Vervolgens kun je weer inloggen met het standaardwachtwoord.
Wil je het wifi-wachtwoord bekijken of wijzigen, ga dan op dezelfde pagina naar:
Hi @Willum1, ik zie dat @tobiastheebe je voorzien heeft van het antwoord op je vraag, fijn! Is het ondertussen gelukt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.