1
Vraag
2
Reacties
bplmeboelies

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wachtwoord Ziggo Mail veranderen

Ik wil mijn wachtwoord van mijn Ziggo Mail wijzigen. Ik doe dit volgens de stappen die staan aangegeven, dus inloggen op Ziggo en dan internet. Hierna zou ik mijn wachtwoord van mijn e-mail moeten kunnen wijzigen.

Maar die mogelijkheid krijg ik niet. Mijn originele e-mail staat niet in de lijst. Ik krijg alleen de mogelijkheid om mijn "extra" e-mailadres te wijzigen/meerdere emailadressen aan te maken. Maar dat is niet wat ik wil.

Wie geeft mij het juiste advies? Alvast bedankt!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21822Posts
  • 989Oplossingen
  • 6828Likes

@bplmeboelies  welkom op de Ziggo Community, een klant helpt klant forum.

Voor het veranderen van je wachtwoord heeft Ziggo een mooie stappenplan pagina die zie je hier:

Nieuw e-mailwachtwoord kiezen 

Maar je kan ook naar www.ziggo.nl gaan dan in de rechter bovenhoek inloggen op Mijn Ziggo met je gegevens en vervolgens naar producten gaan, en kies dan tabblad Internet. Vervolgens scroll je iets naar beneden en dan zie je E-mail staan, klik op het Hoofd e-mail account en dan Bewerken, zo kan je ook de mail veranderen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21822Posts
  • 989Oplossingen
  • 6828Likes

@bplmeboelies  welkom op de Ziggo Community, een klant helpt klant forum.

Voor het veranderen van je wachtwoord heeft Ziggo een mooie stappenplan pagina die zie je hier:

Nieuw e-mailwachtwoord kiezen 

Maar je kan ook naar www.ziggo.nl gaan dan in de rechter bovenhoek inloggen op Mijn Ziggo met je gegevens en vervolgens naar producten gaan, en kies dan tabblad Internet. Vervolgens scroll je iets naar beneden en dan zie je E-mail staan, klik op het Hoofd e-mail account en dan Bewerken, zo kan je ook de mail veranderen.

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @bplmeboelies
Welkom op de Community van Ziggo! Dat schiet niet op als de optie om je wachtwoord te wijzigen niet in beeld komt. Gelukkig zie ik dat @Dave! 2 hele mooie tips geeft. Laat je weten of het gelukt is om het wachtwoord te wijzigen met deze 2 tips. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we het natuurlijk ook graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic