Opgelost! Ga naar oplossing.
Anne H Ziggo wrote:
Hoi AHO, welkom op onze Community. Is het je inmiddels gelukt om een nieuwe wachtwoord in te voeren die wel werkt? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jan F. wrote:
Bevat het wachtwoord bijzondere tekens? !@#%$*+? Ik heb ervaringen dat niet alle apparaten of toepassingen die allemaal accepteren.
Ja, er staat idd een bijzonder teken in. Zal het zonder proberen.
Anne H Ziggo wrote:
Hoi AHO, welkom op onze Community. Is het je inmiddels gelukt om een nieuwe wachtwoord in te voeren die wel werkt? 🙂
AHO wrote:Dank voor je update. Dit lijkt me dan meteen het beste advies voor mensen die hetzelfde probleem krijgen en dit topic tegenkomen 🙂Anne H Ziggo wrote:
Heb de wifibooster gereset en toen stond het oorspronkelijke wachtwoord er weer in. Dit werd wel geaccepteerd, dus heb ik dit nu maar zo laten staan. Ook een wachtwoord zonder vreemde “leestekens” werd namelijk niet geaccepteerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.