Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
AHO
Level 1

Wachtwoord Wifibooster wordt niet meer herkend

Heb het wachtwoord van de wifibooster gewijzigd. Dit wachtwoord wordt echter niet herkend als je dit opnieuw wilt instellen op de diverse apparaten. Op de site ziggo-ap staat wel het nieuwe wachtwoord. Wat kan er aan de hand zijn?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AHO
Level 1
Topicstarter
Anne H Ziggo wrote:
Hoi AHO, welkom op onze Community. Is het je inmiddels gelukt om een nieuwe wachtwoord in te voeren die wel werkt? 🙂

Heb de wifibooster gereset en toen stond het oorspronkelijke wachtwoord er weer in. Dit werd wel geaccepteerd, dus heb ik dit nu maar zo laten staan. Ook een wachtwoord zonder vreemde “leestekens” werd namelijk niet geaccepteerd.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Jan F.
Level 20
Bevat het wachtwoord bijzondere tekens? !@#%$*+? Ik heb ervaringen dat niet alle apparaten of toepassingen die allemaal accepteren.
0 Kudos
AHO
Level 1
Topicstarter
Jan F. wrote:
Bevat het wachtwoord bijzondere tekens? !@#%$*+? Ik heb ervaringen dat niet alle apparaten of toepassingen die allemaal accepteren.
Ja, er staat idd een bijzonder teken in. Zal het zonder proberen.
0 Kudos
Anne H
Community Developer
Community Developer
Hoi AHO, welkom op onze Community. Is het je inmiddels gelukt om een nieuwe wachtwoord in te voeren die wel werkt? 🙂
0 Kudos
AHO
Level 1
Topicstarter
Anne H Ziggo wrote:

Heb de wifibooster gereset en toen stond het oorspronkelijke wachtwoord er weer in. Dit werd wel geaccepteerd, dus heb ik dit nu maar zo laten staan. Ook een wachtwoord zonder vreemde “leestekens” werd namelijk niet geaccepteerd.
0 Kudos
Anne H
Community Developer
Community Developer
AHO wrote:
Anne H Ziggo wrote:

Dank voor je update. Dit lijkt me dan meteen het beste advies voor mensen die hetzelfde probleem krijgen en dit topic tegenkomen 🙂
0 Kudos