Vraag
Reacties
Oplossing
Paul5
Level 3

Wachtwoord WifiSpots wijzigingen

Goedemorgen allemaal,
Ik probeer mijn wachtwoord van mijn Wifispots te wijzigingen. Het lukt helaas niet. Opslaan blijft grijs.
Mijn oude wachtwoord wachtwoord bestaat uit 10 tekens. In mijn Ziggo zie ik bij het wachtwoord maar 8 staan en ik kan het niet zichtbaar maken. Contact gehad met de klantenservice hedenochtend die wist mijn alleen te vertellen dat er een tijdje al een storing is ik zou het oude wachtwoord kunnen achterhalen via het modem.( Maar daar heb ik geen kaas van gegeten dus blijf ik liever vanaf.) Weet weet raad?
0 Kudos
52 Reacties 52
Meldingen
Aan Uit
MarSNEL
Level 1
Ik kan ook mijn wachtwoord niet wijzigen.
0 Kudos
Paul5
Level 3
Topicstarter
Even weer een update. Wachtwoord is nog steeds niet te wijzigingen, of het probleem heeft geen prioriteit bij Ziggo of het probleem is hardnekkig. Het gebruik van de WifiSpots gaat redelijk, de ene keer beter dan de andere.
Wat nu wel eens gebeurd is dat ik thuis verbonden wordt met de WifiSpots (Ziggo) van mijn Modem (Connectbox) en dat ik e.e.a. handmatig terug moet zetten naar mijn wifi-netwerk naam.
Wordt vervolg.
0 Kudos
Groe02
Level 1
Na update van mijn iPad naar IOS 11.4.1 opeens geen verbinding meer met ziggo ( hotspot)
Al het gebruikelijke gedaan , Cisco router gerest, nieuw certificaat op iPad geïnstalleerd ( volgens ziggo stappenplan)
Password en inlognaam gecontroleerd in Mijn ziggo .
Password, vertrekt door Ziggo 15 kleine letters ( heeft het tot nu toe altijd gedaan)
Dus dan maar mijn password resetten
Pas bij een chat sessie met de Ziggo klantenservice kom ik er achter dat je ( verschijnt dus niet op je beeld )
Minimaal
- 8 caracters moet gebruiken
- 1 hoofdletter
- 1 cijfer
- 1 vreemd teken
Helaas blijft na het invoeren van een correct wachtwoord , de knop wijzigingen opslaan , grayed out en kan ik niets opslaan
Zelfde geprobeerd met andere browsers
Safari, IE , Chrome en Edge

Jammer en als ik zo op het forum lees is dit al een hele tijd aan de gang .
Ben zeer benieuwd hoe snel Ziggo dit gaat oplossen. Kost me nu MB’s van mijn internet bundel
0 Kudos
xxxxxx
Level 1
Ze hebben een technisch probleem waardoor het formulier niet werkt en de knoppen grijs blijven. In het volgende screenshot is te zien dat de pagina probeert een javascript bestand te laden dat niet bestaat op hun server:
https://imgur.com/a/lMASOTv

Het lijkt me dat hun website ontwikkelaars eens een kijkje moeten nemen..
Bert
Level 21
T.E.A.M.
xxxxxx #LekkerBezig, dat is een goeie binnenkomer, welkom op dit forum, hoop je vaker tegen te komen.
0 Kudos
Paul5
Level 3
Topicstarter
Kom techneuten van ZIggo "Wake Up" XXXXXX heeft het deurtje een stukje geopend.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Ik weet niet of dit al bekend was, maar ik heb het inderdaad doorgegeven aan het Website team.

Overigens kan xxxxxx dit ook zelf doorgeven (wat nu niet meer nodig is) door de knop "Suggesties?" aan te klikken (zie zijn screenshot) en daar het probleem toe te lichten. Dat scheelt een tussenstap en komt zo ook direct bij het Website team terecht.
0 Kudos
erg disapointed
Level 1
Hoi Mark, goed bezig echter zou dit al verleden week al gebeurt zijn ik heb het gevoel dat je beter even kan gaan kijken ik heb het idee dat ze liggen te slapen ??
0 Kudos
carien
Level 1
Goede middag.
Ik krijg wifispots ook niet meer ingesteld op m'n smartphone.
krijg dan te zien: wachtwoord onjuist. Terwijl ik zeker weet dat het ww goed is.
ik dacht verander ik ww even in "mijn ziggo" maar helaas is dat ook niet mogelijk.
gebeld en gemaild met ziggo,maar het enige wat ze dan vertellen(heeft u het stappenplan doorlopen?)
dan zeg ik: ja al wel 10 keer.
op een gegeven moment zeggen ze dan dat er een storing is,en niet weten wanneer die opgelost is!
dank je wel ziggo!
0 Kudos
Paul5
Level 3
Topicstarter
Hej Carien een trost voor jouw ik ben al een tijd bezig om het wachtwoord te wijzigen maar het lukt nog steeds niet. Men moet nog steeds 3 ballen in de lucht
Houden en dat kost man/vrouw kracht en tijd.
0 Kudos
Mvdschans
Level 1
Ik heb vandaag contact gehad met ziggo, er word aangegeven dat ze dit onderwerp niet mogen escaleren. Ik vind het allemaal vreemd en zeker voor de het geld wat abbo bij ziggo kost
0 Kudos
Denes
Level 3
Ik had bij het instellen van wifi spots ook problemen. Kreeg ook telkens te zien dat het wachtwoord niet correct was, maar wist zeker dat ik het juist had ingevoerd. Ik heb het wachtwoord daarom niet gewijzigd en kwam erachter dat de instructie die aangeeft welk ziggo certificaat je moet downloaden (op basis van de tekst " reset wachtwoord" of " wijzig wachtwoord" ) geen goed resultaat gaf. Heb contact opgenomen met de helpdesk. In " mijn ziggo" zag ik " wijzig wachtwoord" maar de helpdesk die meekeek zag bij mij " reset wachtwoord" staan. Ik heb dus vervolgens gewoon het andere certificaat ingesteld en toen werkte het wel.
Nidra
Level 1
Probleem van het wachtwoord wijzigen is opgelost! Wij hadden dit ook, vandaag maar weer eens geprobeerd en het werkt! Whoehoe!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Nidra wrote:
Probleem van het wachtwoord wijzigen is opgelost! Wij hadden dit ook, vandaag maar weer eens geprobeerd en het werkt! Whoehoe!

Dat klinkt hoopvol Nidra! Werkt het voor de anderen ook weer?

Ik zie nog geen afmelding van de storing aan onze kant, maar het is mij nu ook gelukt in Mijn Ziggo om het Wifispots wachtwoord te wijzigen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
0 Kudos
Jan F.
Level 20
Mark Ziggo
Het lijkt hier allemaal weer te werken.
0 Kudos
carien
Level 1
Nou ik ook weer net geprobeerd,maar bij werkt het wachtwoord wijzigen nog steeds niet.
0 Kudos
carien
Level 1
Ik heb inmiddels mijn wachtwoord voor wifispots kunnen wijzigen.
weet iemand
hoelang het duurt voor dit doorgevoert word?
wanneer ik nu inlog staat er namelijk bij wachtwoord helemaal niets.
gr,C.Rosenbrand
0 Kudos
erg disapointed
Level 1
Beste Mensen dit probleem is er al maanden

Eerst was het wachtwoord niet te wijzigen
Nu is het probleem dat je geen aan/uitschakelaar ziet
Tevens is het wachtwoord ook niet te zien
De gebruikers naam is van cijfers ineens automatisch naar letters gegaan

Uiteraard heb ik wel geprobeerd met deze gegevens gebruik te maken van Ziggo spot maar werkt niet ……..

Goed gedaan Ziggo …...dat na bijna 2 maanden
0 Kudos
B.J.O.
Level 3
Kom bij al je instellingen door op de onderstaande link te klikken. Daar kan je jouw wifi een eigen naam geven en het wachtwoord aanpassen.

Je moet eenmaal om erin te komen het huidige wachtwoord van de wifi intypen.

http://192.168.178.1/
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Balen carien en erg disapointed! De storing van het niet kunnen wijzigen van het wifispots wachtwoord is nu afgemeld, maar ik begrijp dat het nog steeds niet naar behoren werkt 😞

Bij jullie is nu het wachtwoord wel te wijzigen, maar kun je daarna het wachtwoord niet meer zien (lege regel).
Is bij jou de gebruikersnaam ook spontaan gewijzigd en zie je ook geen aan/uit knoppen meer carien?

Tot slot ben ik benieuwd op welke stap de verbinding bij jullie mislukt.
Ik heb net mijn eigen Wifispots wachtwoord gewijzigd (die blijf ik overigens wel netjes zien en ik zie ook nog wel een aan/uit knop), daarmee kan ik verbinding maken met "Ziggo" alleen loopt hij vast op "IP adres ophalen".
Als ik expres een verkeerd wachtwoord invul mislukt de verbinding naar "Ziggo" al direct, dus het wachtwoord wordt wel geaccepteerd maar ik krijg daarna geen IP (en dus geen internet).

B.J.O. Een goedbedoelde tip! Alleen we hebben het hier niet over de wifi thuis, maar over de Ziggo Wifispots.