Vraag
Reacties
Oplossing
Paul5
Level 3

Wachtwoord WifiSpots wijzigingen

Goedemorgen allemaal,
Ik probeer mijn wachtwoord van mijn Wifispots te wijzigingen. Het lukt helaas niet. Opslaan blijft grijs.
Mijn oude wachtwoord wachtwoord bestaat uit 10 tekens. In mijn Ziggo zie ik bij het wachtwoord maar 8 staan en ik kan het niet zichtbaar maken. Contact gehad met de klantenservice hedenochtend die wist mijn alleen te vertellen dat er een tijdje al een storing is ik zou het oude wachtwoord kunnen achterhalen via het modem.( Maar daar heb ik geen kaas van gegeten dus blijf ik liever vanaf.) Weet weet raad?
0 Kudos
Oplossing
52 Reacties 52
Meldingen
Aan Uit
m habets
Level 1
Mark Ziggo heb zojuist weer mijn wachtwoord gewijzigd, maar daarna zie ik geen aan / uit knop meer, mijn gebruikersnaam is gewijzigd naar mijn mijn.ziggo userid en het wachtwoord is niet meer zichtbaar.

Bij proberen in te loggen op de hotspot, wordt een aantal keren geprobeerd en wordt de status 'verbinden' en daarna komt de melding wachtwoord onjuist.

Heb inmiddels ook vastgesteld dat mijn wachtwoord bij ziggogo.tv schijnbaar ook gewijzigd is, want daar krijg ik nu ook de melding gebruikersnaam/wachtwoord onjuist.
0 Kudos
carien
Level 1
Kan mijn wifispots wachtwoord wel wijzigen,maar idd gebruikersnaam spontaan veranderd,en nog steeds geen aan/uit knop.
ben benieuwd hoelang dit allemaal nog gaat duren.
Gr,Carien
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Thx voor alle feedback! Beide problemen hebben een andere oorzaak en wordt verder aan gewerkt.

- Gebruikersnaam spontaan veranderd
Het kan kloppen dat deze automatisch wordt veranderd zodra je iets aanpast in Mijn Ziggo, dat is een omzetting in onze database. Dit wordt op de achtergrond alleen niet goed verwerkt waardoor je daarmee niet in kunt loggen op de Wifispots
- Wachtwoord en aan/uit knop onzichtbaar
Verbinding maken met het nieuwe wachtwoord werkt bovendien niet. Is gemeld en wordt aan gewerkt.

m habets - dat je nu ook niet in kunt loggen op Ziggogo.tv is vreemd. Die is namelijk niet gekoppeld aan de Wifispots, maar aan je Mijn Ziggo login. Werkt dat inmiddels weer? Zo nee, check de categorie Ziggo GO voor soortgelijke meldingen of maak daarin een nieuw topic aan.
0 Kudos
Ga naar reactie
Nidra
Level 1
Goedemorgen, Excuus voor de late reactie, het leek goed te gaan met de hotspots maar dat gaat het niet. Het wachtwoord van je wifihotspots kun je wijzigen maar daarna kun je er nog niet mee inloggen. Sterker nog, de oude gegevens werken nog gewoon!? Vreemd allemaal. En inderdaad veranderd de gebruikers naam en kun je de wifihotspots ook niet meer uitzetten.
Ik zag ergens een verhaal dat ze bezig zijn met accounts van ziggo en vodafone samenvoegen en om het bij ziggo zo te maken dat je nog maar 1 account nodig hebt? Afgelopen week ook even gebeld met de servicedesk, maar ook die konden niet verder helpen. Uitloggen uit "mijn ziggo" komt ook met een foutmelding... Het gaat niet helemaal soepel momenteel, de router heeft ook regelmatig een herstart nodig omdat die na een dag of 4 super traag is en verbindingen niet meer mogelijk zijn, daar komt gelukkig een monteur voor langs....
0 Kudos
carien
Level 1
Vandaag maar weer eens gebeld met ziggo.
het aan-uit knopje van mijn wifispots is nu wel zichtbaar,en staat op aan.
geen wachtwoord te zien.
Volgens de medewerker moet alles 29 oktober weer werken.
eerlijk gezegd zal het mij benieuwen.
en mijn Gebruikersnaam is nu dezelfde als mijn gebruikersnaam voor "mijn ziggo"
ik blijf het zo maar raar vinden allemaal.
Gr, C.Rosenbrand
0 Kudos
m habets
Level 1
bij mij zie ik nu ook het knopje weer, maar na opnieuw proberen te resetten werkt het nog niet. Volgens mij is het vandaag toch echt de 29e......
0 Kudos
carien
Level 1
Ik heb ook weer een aan/uit knopje.
Ook mijn wachtwoord gereset.
Volgens mij kon dat 24 uur duren voordat het gaat werken. Afwachten tot morgen maar weer.
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Ik ben erg benieuwd. De originele gebruikersnamen zijn weer hersteld zoals jullie zien en het aan-uit knopje is ook terug, maar nu zou het fijn zijn als het ook weer werkt!
0 Kudos
carien
Level 1
Goede morgen.
ook alles weer ingesteld.
gisteravond heeft het even op de i pad gewerkt,maa nu ook weer niet!
ook op mijn smarthphone(huawei p10lite) heeft het helemaal nog niet
gewerkt.
wanneer ik met mijn tel.verbinding wil maken met ziggo,komt er eerst te staan:verbinding maken,daarna staat er opgeslagen gecodeerd en daarna weer :toegang tot het netwerk ontzegd.
word er een beetje moedeloos van dat het allemaal zo moet gaan.
wie o wie weet er een oplossing?
0 Kudos
m habets
Level 1
Helaas, knopje wel aanwezig, gebruikersnaam is nu weer een nummer, maar het werkt nog niet.
0 Kudos
carien
Level 1
Alle instellingen staan weer goed in "mijn ziggo"
probleem blijftt echter bestaan.
nog steeds kan ik niet verbinden met wifispots.
weer contact gehad met klantenservice van ziggo.
Die denken echter dat het aan mijn telefoon ligt.
ik heb de huawei p10 lite (met android 8.0)
maar daar is toch ook een certificaat voor?
nou werkt bij mij dus niet.
iemand een idee wat ik nog kan doen??
ziggo hoef ik niet meer te bellen,er werd door die man gezegd:bij ons staat alles op groen.
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
carien wrote:
nog steeds kan ik niet verbinden met wifispots.
Ik lees in de notitie in onze administratie dat je wel verbinding kunt maken met de wifispots middels je iPad, maar niet met de Huawei P10. Dan weten we in ieder geval zeker dat het wachtwoord en de gebruikersnaam in orde zijn, want anders had het op de iPad ook niet gewerkt.

Met betrekking tot het certificaat op de Huawei, daar zijn al verschillende topics over gestart waarin je misschien de oplossing kunt vinden:
https://community.ziggo.nl/wifispots-116/wifispots-android-7-en-ca-certificaat-installatie-oplossing-18571
https://community.ziggo.nl/wifispots-116/wifispots-op-android-8-25741
0 Kudos
carien
Level 1
Hoi Mark Ziggo .
Als je goed in het stappenplan kijkt,zie je dat de android 7 en 8 certificaten er gewoon tussen staan.
Ik heb dus 8 op mijn huawei geinstaleerd.

Gr, Carien
0 Kudos