heb een óud' upc emailadres. van ziggo een mail ontvangen om de emailinstellingen voor zowel de inkomende als de uitgaande server te controleren. Dit bleken totaal andere instellingen te zijn.
getracht deze te wijzigen maar dat lukt me niet. Dus alles bij het oude gelaten, hetgeen prima functioneert.
alhoewel ik me wel zorgen maak nu omtrent de veiligheid.
nu heb ik onlangs een ipone 14 plus aangeschaft en de mijn gegevens van mijn iphone 7 plus overgezet naar de 14. niets aan de hand, alles vwb mijn upcmailaccount werkt feilloos zo te zien.
maar... nu heb ik de iphone gegevens van mijn vrouws'iphone overgezet op mijn oude 7 met als gevolg geen upcmail meer. wel zie ik alle instellingen vwb de nieuwe instellingen, doch zonder password.
overigens kan ik mijn emailinstellingen in mijn desktop, iphone 14 en iphone 7 ook niet aanpassen daar ik het oude password niet meer weet.
wat moet ik doen? met behulp van de helpdesk mijn desktop emailinstellingen wijzigen met gebruik van een nieuw password?
wat heeft dit voor effect op mijn email op mijn 14 en 7
ik ben bang geheel en al zonder email te komen zitten (VIA OUTLOOK-365)
SO PLEASE HELP ME