1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
stendert16

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord Quicknet emailadres kwijt

hallo

ik heb nog een oud quicknet.nl e-mailadres

ik weet het wachtwoord niet meer en er word nog regelmatig mail naar gestuurd maar ik kom er niet meer op 

kunnen jullie wat betekenen voor me

** Aangepast door moderator (Mark) **

E-mailadres verwijderd uit bericht. Wees voorzichtig met je privacy, plaats geen persoonlijke gegevens in een openbaar bericht.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78698Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

@stendert16 Plaats geen privégegevens op dit open forum wat te lezen is voor heel de wereld, je kunt berichten tot een uur na plaatsing wijzigen.

Morgen zal een Ziggo moderator je email adres verwijderen.

In Mijn Ziggo onder Producten -> Internet staan, als je naar beneden scrolt, onder E-mailadressen je email adressen waar je het wachtwoord van kunt veranderen.

Dat kan iemand anders, ook Ziggo moderators niet voor je doen i.v.m. privacy, dat kun je alleen zelf.

Staat onder E-mailadressen je Quicknet email adres?

Zo nee, laat het hier weten.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6562Posts
  • 239Oplossingen
  • 5166Likes

Dag @stendert16 

Wachtwoord kwijt of niet, het is niet handig om een e-mailadres op een voor iedereen in de wereld zichtbare community te plaatsen. Dit is een klant-helpt-klant forum waar Ziggo moderators en medewerkers ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan. Meestal binnen een werkdag (ma-vr) komen ze langs in elk topic en zullen je e-mailadres verwijderen.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24750Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8073Likes

Mijn bericht is gekruist met die van @Bert en die geeft een hele goede adviezen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78698Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

@stendert16 Plaats geen privégegevens op dit open forum wat te lezen is voor heel de wereld, je kunt berichten tot een uur na plaatsing wijzigen.

Morgen zal een Ziggo moderator je email adres verwijderen.

In Mijn Ziggo onder Producten -> Internet staan, als je naar beneden scrolt, onder E-mailadressen je email adressen waar je het wachtwoord van kunt veranderen.

Dat kan iemand anders, ook Ziggo moderators niet voor je doen i.v.m. privacy, dat kun je alleen zelf.

Staat onder E-mailadressen je Quicknet email adres?

Zo nee, laat het hier weten.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24750Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8073Likes

@Bert  reeds gemeld via inhoud 😉

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1078Likes