1
Vraag
2
Reageer en help mee
pwhuizinga

Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wacht al tijden op kabel voor Wifibooster

Mooi! Ik wacht nu al 2 maanden op het opsturen van een cat6 kabel voor mijn booster.
5 Reacties 5
pwhuizinga
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo power promise; monteur gaat pas weg als uw WiFi in het hele huis werkt. Hij slaapt hier al 3 jaar.

.......
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 11050Posts
  • 563Oplossingen
  • 3264Likes

pwhuizinga wrote:
Mooi! Ik wacht nu al 2 maanden op het opsturen van een cat6 kabel voor mijn booster.

Jammer dat je dan niet eerder hier aan de bel trekt 😞
Er zijn moderatoren die je graag verder helpen en weet zeker dat je je cat6 kabel dan al veel eerder zou hebben gehad. Wie weet kan Michael Ziggo je wel helpen?

3 jaar slapen, dat is een lange tijd en nog nooit iemand die je heeft geholpen?
Dan is het toch tijd dat een moderator je helpt Lycke Ziggo?
pwhuizinga
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Tsja. Eerder aan de bel trekken. Ik heb ook andere dingen aan mijn hoofd in de Prive sfeer, ziekenhuis enzo. Ben inderdaad al jaren bezig. Allerlei excuses en technische redenen gehoord van monteur. Vaak wordt die dan weer weersproken door technische klantenservice. Telkens opnieuw naar een expert gevraagd. Nooit gewenste effect.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12489Posts
  • 1027Oplossingen
  • 4733Likes

Hey pwhuizinga . Ik ben hartstikke wakker hoor!
Ik zou je graag een kabel toesturen, maar zie dat je inmiddels ook telefonisch contact gehad hebt en er een monteur ingepland is. Op dit moment is het dus niet handig om me er in te mengen, denk ik zo.
Laat je ons weten hoe het gaat? 🙂

P.S. Ik zie in het systeem hier een telefonisch contact met een collega, van zo'n 2 maanden geleden. Hierin lees ik dat je niet tevreden was/bent met de snelheid op de wifibooster. De wifibooster was/is per Cat5 kabel aangesloten en er is je geadviseerd een kabel van Cat5e of hoger aan te sluiten. Ook staat er in de notitie dat je het hier niet mee eens zou zijn geweest. Over het sturen van een kabel lees ik hierin verder niets.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat na het bezoek van de monteur ^^.
pwhuizinga
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Update: Monteur is geweest. Betrokken en kundig dit keer. Kabel bleek niet nodig. Ik had al CAT5e op zolder liggen. boven ook 200/20 bedraad. Daar nu de TP link op aangesloten met 5Ghz. werkt op zich goed. Wel jammer dat ik nog regelmatig moet schakelen. Wellicht binnenkort ook een TP link op eerste etage.

P.S. Lycke Ziggo. Fijn dat je wakker bent! Maar ik heb zeker afgesproken dat de kabel opgestuurd zou worden(...) om als bypass te dienen. Maar nu niet meer nodig. 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic