1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Kathinka

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom wil de iPhone 13 niet verbinden met het wifi-netwerk?

Mijn Iphone 13 verbindt niet meer met wifi, was half jaar oud. Alle mogelijke stappen doorlopen. Alle andere apparaten in huis verbinden goed. Nieuwe Iphone 13 aangeschaft. Nog steeds zelfde probleem. Klantenservice Ziggo kan mij niet helpen.

wat te doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 19
  • 10563Posts
  • 508Oplossingen
  • 5838Likes

@Kathinka  schreef:

Mijn Iphone 13 verbindt niet meer met wifi, was half jaar oud. Alle mogelijke stappen doorlopen. Alle andere apparaten in huis verbinden goed. Nieuwe Iphone 13 aangeschaft. Nog steeds zelfde probleem. Klantenservice Ziggo kan mij niet helpen.

wat te doen?

Hallo,

Een iPhone heeft een optie, zodat deze steeds van MAC adres kan wisselen ( dit om het volgen m.b.v. het MAC adres onmogelijk te maken ), misschien staat deze optie aan. Smart/mesh netwerken raken regelmatig in de war, als dit optie aan staat.

Ik heb geen iPhone, maar misschien hebt u hier wat aan ( iets naar beneden scrollen ).

"...Find the Private Wi-Fi Address switch and turn it off to disable MAC address spoofing on your iPhone. Note that, when the switch is on, under it, you can see the spoofed Wi-Fi Address...."

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
S4R

Level 16
  • 2058Posts
  • 72Oplossingen
  • 1295Likes

Dat is wel heel erg kort door de bocht om daar een nieuwe voor te kopen.

Doet ie het wel op andere wifi netwerken?

En waar probeer je thuis aan te verbinden?

Modem, pods, deco?

Want aan de info die je geeft kan niemand wat mee.

Kathinka
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, hij doet het ook niet op andere netwerken. Ik verbind met een modem. Reset uitgevoerd, ook geen reultaat. Ziggo bevestigd nogmaals dat alle verbindingen in orde zijn, wat ik ook wel geloof want op alle andere toestellen in huis functioneren wel. Een nieuwe kocht ik omdat de suggestie werd gedaan dat mogelijk de internetchip in telefoon kapot zou zijn. Daar de nieuwe telefoon hetzelfde probleem had deze overigens teruggestuurd. Hoewel het er niets mee te maken heeft toch ook nog een nieuwe simkaart geplaatst.

Hatolex

Level 16
  • 1628Posts
  • 51Oplossingen
  • 1068Likes

@S4R in dit geval zou ik naar een Apple Store gaan. Of daar contact mee opnemen. 

S4R

Level 16
  • 2058Posts
  • 72Oplossingen
  • 1295Likes

@Hatolex  schreef:

@S4R in dit geval zou ik naar een Apple Store gaan. Of daar contact mee opnemen. 

@Hatolex  je bedoelt waarschijnlijk @Kathinka 

Pasi

Level 19
  • 10563Posts
  • 508Oplossingen
  • 5838Likes

@Kathinka  schreef:

wat te doen?

Hallo,

Een iPhone heeft een optie, zodat deze steeds van MAC adres kan wisselen ( dit om het volgen m.b.v. het MAC adres onmogelijk te maken ), misschien staat deze optie aan. Smart/mesh netwerken raken regelmatig in de war, als dit optie aan staat.

Ik heb geen iPhone, maar misschien hebt u hier wat aan ( iets naar beneden scrollen ).

"...Find the Private Wi-Fi Address switch and turn it off to disable MAC address spoofing on your iPhone. Note that, when the switch is on, under it, you can see the spoofed Wi-Fi Address...."

Hatolex

Level 16
  • 1628Posts
  • 51Oplossingen
  • 1068Likes

@S4R , die bedoelde ik inderdaad. 😉

Kathinka
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uiteindelijk bleek het probleem idd twee MAC adressen te zijn, probleem eindelijk opgelost.