1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Gooftim

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom verdwijnen e-mails uit Thunderbird die ik verwijder in Ziggo webmail?

Kan iemand mij vertellen waarom  mijn e-mails verdwijnen uit mijn Thunderbird wanneer ik deze verwijder uit Ziggo E-mail.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Random

Level 16
  • 2168Posts
  • 102Oplossingen
  • 1112Likes

Door ze niet te verwijderen als je het niet echt wil verwijderen.

Ziggo webmail en je Thunderbird email programma kijken beiden op dezelfde imap daarom heet het ook imap.

Je kan i.p.v. imap ook pop3 gebruiken en in te stellen dat mail op de mailserver niet verwijderd mag worden dan kan je individueel je mail ophalen en verwijderen op je desktop en staat de mail nog steeds in de webmail.

Maak naast je Ziggo imap email account een nieuw account aan met hetzelfde email adres maar stel dan i.p.v. imap.ziggo.nl pop.ziggo.nl in als binnenkomende server. Zodra dat werkt kan je eventueel het imap account verwijderen.

Random_0-1699102674160.png

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16666Posts
  • 3073Oplossingen
  • 7892Likes
Gooftim
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OK en dank, maar hoe kan ik dat voorkomen?

Random

Level 16
  • 2168Posts
  • 102Oplossingen
  • 1112Likes

Door ze niet te verwijderen als je het niet echt wil verwijderen.

Ziggo webmail en je Thunderbird email programma kijken beiden op dezelfde imap daarom heet het ook imap.

Je kan i.p.v. imap ook pop3 gebruiken en in te stellen dat mail op de mailserver niet verwijderd mag worden dan kan je individueel je mail ophalen en verwijderen op je desktop en staat de mail nog steeds in de webmail.

Maak naast je Ziggo imap email account een nieuw account aan met hetzelfde email adres maar stel dan i.p.v. imap.ziggo.nl pop.ziggo.nl in als binnenkomende server. Zodra dat werkt kan je eventueel het imap account verwijderen.

Random_0-1699102674160.png

Gooftim
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ga ik proberen. Dank je.