Kan iemand mij vertellen waarom mijn e-mails verdwijnen uit mijn Thunderbird wanneer ik deze verwijder uit Ziggo E-mail.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Door ze niet te verwijderen als je het niet echt wil verwijderen.
Ziggo webmail en je Thunderbird email programma kijken beiden op dezelfde imap daarom heet het ook imap.
Je kan i.p.v. imap ook pop3 gebruiken en in te stellen dat mail op de mailserver niet verwijderd mag worden dan kan je individueel je mail ophalen en verwijderen op je desktop en staat de mail nog steeds in de webmail.
Maak naast je Ziggo imap email account een nieuw account aan met hetzelfde email adres maar stel dan i.p.v. imap.ziggo.nl pop.ziggo.nl in als binnenkomende server. Zodra dat werkt kan je eventueel het imap account verwijderen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
OK en dank, maar hoe kan ik dat voorkomen?
Door ze niet te verwijderen als je het niet echt wil verwijderen.
Ziggo webmail en je Thunderbird email programma kijken beiden op dezelfde imap daarom heet het ook imap.
Je kan i.p.v. imap ook pop3 gebruiken en in te stellen dat mail op de mailserver niet verwijderd mag worden dan kan je individueel je mail ophalen en verwijderen op je desktop en staat de mail nog steeds in de webmail.
Maak naast je Ziggo imap email account een nieuw account aan met hetzelfde email adres maar stel dan i.p.v. imap.ziggo.nl pop.ziggo.nl in als binnenkomende server. Zodra dat werkt kan je eventueel het imap account verwijderen.
Ga ik proberen. Dank je.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.