Ik kreeg een service bericht dat mijn modem nu 'Smart' is.
Een bericht vanwege een update is een compliment waard, en helemaal een link naar meer informatie over deze update.
Nu komt de grap ik klik op de link voor meer info, Ziggo weet uiteraard dat ik internet afneem dus waarom deze belachelijke vraag??? Ja natuurlijk heb ik al internet van Ziggo daarom heb ik dat service bericht gekregen.
Ps. Mijn modem was allang smart ik heb de optimalisatie knop al sinds 27/6 mosterd na de maaltijd dit bericht.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Oplossing we worden naar een standaard Ziggo pagina geleid die door niet Ziggo klanten kan worden geopend. Niet echt de changelog pagina die ik had verwacht. Het is puur een commerciele pagina om die Pods te verhuren, met een klein stukje uitleg wat smart wifi inhoud.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Oplossing we worden naar een standaard Ziggo pagina geleid die door niet Ziggo klanten kan worden geopend. Niet echt de changelog pagina die ik had verwacht. Het is puur een commerciele pagina om die Pods te verhuren, met een klein stukje uitleg wat smart wifi inhoud.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.