Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
RoWi
Level 20

Waarom moet ik hier iets kiezen.......

Ik kreeg een service bericht dat mijn modem nu 'Smart' is.

Een bericht vanwege een update is een compliment waard, en helemaal een link naar meer informatie over deze update.

Nu komt de grap ik klik op de link voor meer info, Ziggo weet uiteraard dat ik internet afneem dus waarom deze belachelijke vraag???  Ja natuurlijk heb ik al internet van Ziggo daarom heb ik dat service bericht gekregen.

Screenshot_20210824-173502_Chrome.jpg 

 

Ps. Mijn modem was allang smart ik heb de optimalisatie knop al sinds 27/6 mosterd na de maaltijd dit bericht.

Screenshot_20210627-232426_Chrome.jpg

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi
Level 20
Topicstarter

Oplossing we worden naar een standaard Ziggo pagina geleid die door niet Ziggo klanten kan worden geopend. Niet echt de changelog pagina die ik had verwacht. Het is puur een commerciele pagina om die Pods te verhuren, met een klein stukje uitleg wat smart wifi inhoud.

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
RoWi
Level 20
Topicstarter

Oplossing we worden naar een standaard Ziggo pagina geleid die door niet Ziggo klanten kan worden geopend. Niet echt de changelog pagina die ik had verwacht. Het is puur een commerciele pagina om die Pods te verhuren, met een klein stukje uitleg wat smart wifi inhoud.

0 Kudos