Vraag
Reacties
Oplossing
Nico Krooswijk
Level 2

Waarom moet de wifi van het modem uitgeschakeld worden als er een Deco M4 aan gekoppeld staat?

Waarom moet de wifi van het modem uitgeschakeld worden als er een Deco M4 aan gekoppeld staat?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het moet niet, maar de wifi van je modem werkt niet samen met het Deco mesh systeem en dan kan overstappen van het ene wifipunt naar het andere, van Deco naar modemwifi en terug.

Bekijk in context

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Wifi kan je beter met een Deco M4 ik gebruik ze ook uitschakelen, anders krijg je conflicten met je modem. Daarom adviseerd men de Wifi van je modem over te zetten naar je Deco M4 en dan Wifi uitzetten, scheelt weer hoop inlog werk.

Raad je wel aan volgende instellingen te doen:

IMG_7359.jpgA2CA69CC-4D41-44DB-96F4-EE2000AF9BB0.jpegB292EA16-24B1-4F01-9404-5DA051DB174A.jpeg

Zie ook dit topic:

Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het moet niet, maar de wifi van je modem werkt niet samen met het Deco mesh systeem en dan kan overstappen van het ene wifipunt naar het andere, van Deco naar modemwifi en terug.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Wifi kan je beter met een Deco M4 ik gebruik ze ook uitschakelen, anders krijg je conflicten met je modem. Daarom adviseerd men de Wifi van je modem over te zetten naar je Deco M4 en dan Wifi uitzetten, scheelt weer hoop inlog werk.

Raad je wel aan volgende instellingen te doen:

IMG_7359.jpgA2CA69CC-4D41-44DB-96F4-EE2000AF9BB0.jpegB292EA16-24B1-4F01-9404-5DA051DB174A.jpeg

Zie ook dit topic:

Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO

Nico Krooswijk
Level 2
Topicstarter

Dank voor snelle reactie. Ga er mee stoeien.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Nico Krooswijk

Ik zie een aantal beste antwoorden geselecteerd, maar geen reactie van jou of het is opgelost.

Kun je ons bevestigen dat alles werkt met de TP-Link Deco M4?