1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Gerard321

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom kan ik mijn Connectbox Arris niet meer zelf in bridge mode zetten?

Voorheen(begin dit jaar) kon ik mijn Connectbox Arris zelf in bridge mode zetten.

Echter in het menu van de Arris is de router optie verdwenen.

Ik woon in een voormalig UPC gebied.

Iemand een suggestie hoe dit kan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16918Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8048Likes

Dit kun je al enige tijd niet meer zelf.

 

Volg dit stappenplan

 

Stappenplan Bridge-modus | Ziggo | Klantenservice

 

 

Bridge-modus aan of uitzetten
Met dit formulier zetten we je modem in bridge-modus of weer terug in de normale stand.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16918Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8048Likes

Dit kun je al enige tijd niet meer zelf.

 

Volg dit stappenplan

 

Stappenplan Bridge-modus | Ziggo | Klantenservice

 

 

Bridge-modus aan of uitzetten
Met dit formulier zetten we je modem in bridge-modus of weer terug in de normale stand.

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo @Gerard321 ,

Dat klopt.In Fupc is het nu ook niet meer mogelijk.

Je kan wel het formulier gebruiken: ziggo.nl/bridge

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Edit: overbodig. Steefb was sneller.🙂

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34958Posts
  • 2575Oplossingen
  • 17571Likes

Voor meer achtergrond: dit heeft met project Prime Time te maken. Hierbij zijn de provisioning-systemen van fZiggo en fUPC geconsolideerd en ontvangen modems in fUPC hetzelfde type boot file als in fZiggo. Dit hield ook in dat de optie om zelf bridge mode in en uit te schakelen verviel, dit was alleen in fUPC mogelijk, na overschakelen van Dual-Stack Lite naar IPv4 Only. Mogelijk komt deze functie in de toekomst weer terug in het gehele verzorgingsgebied.