Voorheen(begin dit jaar) kon ik mijn Connectbox Arris zelf in bridge mode zetten.
Echter in het menu van de Arris is de router optie verdwenen.
Ik woon in een voormalig UPC gebied.
Iemand een suggestie hoe dit kan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kun je al enige tijd niet meer zelf.
Volg dit stappenplan
Stappenplan Bridge-modus | Ziggo | Klantenservice
Bridge-modus aan of uitzetten
Met dit formulier zetten we je modem in bridge-modus of weer terug in de normale stand.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit kun je al enige tijd niet meer zelf.
Volg dit stappenplan
Stappenplan Bridge-modus | Ziggo | Klantenservice
Bridge-modus aan of uitzetten
Met dit formulier zetten we je modem in bridge-modus of weer terug in de normale stand.
Hallo @Gerard321 ,
Dat klopt.In Fupc is het nu ook niet meer mogelijk.
Je kan wel het formulier gebruiken: ziggo.nl/bridge
Edit: overbodig. Steefb was sneller.🙂
Voor meer achtergrond: dit heeft met project Prime Time te maken. Hierbij zijn de provisioning-systemen van fZiggo en fUPC geconsolideerd en ontvangen modems in fUPC hetzelfde type boot file als in fZiggo. Dit hield ook in dat de optie om zelf bridge mode in en uit te schakelen verviel, dit was alleen in fUPC mogelijk, na overschakelen van Dual-Stack Lite naar IPv4 Only. Mogelijk komt deze functie in de toekomst weer terug in het gehele verzorgingsgebied.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.