Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
JackvMier
Level 1

Waarom kan ik Safe Online niet downloaden op mijn Medion tablet?

Ben sinds een aantal weken klant bij Ziggo, en maak gebruik van safe-online beveiliging. Ik kan er 5 devices mee beveiligen, en bij 4 is dat gelukt, maar bij een Medion tablet lukt dat dus niet. Er wordt aangegeven dat je een abonnement nodig hebt, en dat het op deze tablet niet mogelijk is. Het rare is dat ik hiervoor kpn klant was, en dat toen de beveiliging door F-secure ( zelfde fabrikant) wel mogelijk was.

Ook kan ik met deze Medion (Android 10) geen ziggo app in playstore vinden.

Heeft iemand enig idee wat ik hier mee aan moet. Ziggo kon mij niet helpen, en adviseerde om advies bij de ziggo community te vragen.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85
Level 14

Hoi en welkom, voldoe je aan al deze eisen?

Om gebruik te maken van Ziggo Safe Online moet je computer aan onderstaande systeemeisen voldoen.

Windows
Windows 11, 10 of 8.1
Windows 7 is inmiddels flink verouderd en we raden aan deze versie van Windows niet meer te gebruiken.

Mac
OSX-versies Monterey, Big Sur en Catalina 

Smartphones en tablets
Android 8.0 of later
iOS 14.0 of later voor iPhone en iPad

Safe Online is NIET te gebruiken op mobiele apparaten met WindowsPhone.

Bekijk het Safe Online privacybeleid.

Daarnaast om welk type medion tablet gaat het? En heb je hem al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? (let wel dat je bestanden kwijt raakt natuurlijk). 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
Uitgelicht
Kameleon1987
Level 11

Waarschijnlijk heeft dit te maken met de SoC in je apparaat, namelijk de MediaTek MT8766A

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Tjeerd85
Level 14

Hoi en welkom, voldoe je aan al deze eisen?

Om gebruik te maken van Ziggo Safe Online moet je computer aan onderstaande systeemeisen voldoen.

Windows
Windows 11, 10 of 8.1
Windows 7 is inmiddels flink verouderd en we raden aan deze versie van Windows niet meer te gebruiken.

Mac
OSX-versies Monterey, Big Sur en Catalina 

Smartphones en tablets
Android 8.0 of later
iOS 14.0 of later voor iPhone en iPad

Safe Online is NIET te gebruiken op mobiele apparaten met WindowsPhone.

Bekijk het Safe Online privacybeleid.

Daarnaast om welk type medion tablet gaat het? En heb je hem al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? (let wel dat je bestanden kwijt raakt natuurlijk). 

0 Kudos
Ga naar reactie
JackvMier
Level 1
Topicstarter

Dank voor de reactie, maar ondanks reset naar fabrieksinstellingen is het niet gelukt. Ik werk met een Medion lifetab E1071X, nog net geen 3 jaar oud, android 10. De melding die ik nu krijg als ik mijn Ziggo of safe-online wil downloaden, is; "apparaat niet compatibel met deze versie". Iemand een idee van hoe of wat ? Groetjes.

0 Kudos
Kameleon1987
Level 11

Waarschijnlijk heeft dit te maken met de SoC in je apparaat, namelijk de MediaTek MT8766A

0 Kudos