Voor alle devices op zowel bekabeld of wifi verbindingen is raisin.nl niet bereikbaar.
via telefoon 5g netwerk (Youphone) is het wel te bereiken
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vrijwel altijd gebeurt dit omdat de betreffende website of zijn hoster jouw ip adres geblokkeerd heeft.
Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.
Neem contact op met één van deze partijen.
Vaak worden dit soort blokkades overigens automatisch na enige tijd opgeheven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb Ziggo internet. Test even uitgevoerd, en ik bereik de website gewoon probleemloos, zowel bekabeld als via wifi;
Welke foutmelding zie je? Maak je gebruik van een VPN? Kun je een traceroute naar de site uitvoeren?
Vrijwel altijd gebeurt dit omdat de betreffende website of zijn hoster jouw ip adres geblokkeerd heeft.
Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.
Neem contact op met één van deze partijen.
Vaak worden dit soort blokkades overigens automatisch na enige tijd opgeheven.
Foutmelding:
www.raisin.nl took too long to respond.
Traceroute:
bedankt voor de tip, als ik een VPN gebruik dan werkt het wel
In dat geval is waarschijnlijk jouw IPv4-adres geblokkeerd door Raisin, zoals aangegeven door Steefb.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.