Vandaag geeft de deco app een foutmelding dat de cloud niet werkt?
De ontvangers geven alle 3 een witte kleur en alles werkt behalve de app.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ale schreef:Vandaag geeft de deco app een foutmelding dat de cloud niet werkt?
Hallo,
Tijdens het opstarten van de Deco app, zal deze ( denk ik ) even contact opnemen met de TP-Link website om e.e.a. te controleren ( b.v. of deze smartphone, met dat TP-Link account wel rechten heeft voor dit Deco netwerk ). Als de TP-Link website/cloud niet bereikbaar is, dan zal deze fout melding verschijnen. Misschien had TP-Link een probleem met dat onderdeel of was deze even in onderhoud ?
Bij mij werkt de Deco app prima !
Ps. Dit heeft overigens niets met de Ziggo cloud te maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Pasiheb jij een idee?
Zou een achterliggend systeem van TP Link een storing hebben?
Ik vind alleen dit met betrekking tot Cloud.
https://www.tp-link.com/bg/solution/deco-for-isp/
Toch verwacht ik niet dat dit hier van toepassing is.
@Ale schreef:Vandaag geeft de deco app een foutmelding dat de cloud niet werkt?
Hallo,
Tijdens het opstarten van de Deco app, zal deze ( denk ik ) even contact opnemen met de TP-Link website om e.e.a. te controleren ( b.v. of deze smartphone, met dat TP-Link account wel rechten heeft voor dit Deco netwerk ). Als de TP-Link website/cloud niet bereikbaar is, dan zal deze fout melding verschijnen. Misschien had TP-Link een probleem met dat onderdeel of was deze even in onderhoud ?
Bij mij werkt de Deco app prima !
Ps. Dit heeft overigens niets met de Ziggo cloud te maken.
dank. inmiddels werkt alles naar behoren. fijne dag
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.