1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ale

Level 6
  • 135Posts
  • 6Oplossingen
  • 32Likes

Waarom geeft Deco M4 app de melding dat cloud niet werkt?

Vandaag geeft de deco app een foutmelding dat de cloud niet werkt?

De ontvangers geven alle 3 een witte kleur en alles werkt behalve de app.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 19
  • 10625Posts
  • 508Oplossingen
  • 5881Likes

@Ale  schreef:

Vandaag geeft de deco app een foutmelding dat de cloud niet werkt?

De ontvangers geven alle 3 een witte kleur en alles werkt behalve de app.


Hallo,

 

Tijdens het opstarten van de Deco app, zal deze ( denk ik ) even contact opnemen met de TP-Link website om e.e.a. te controleren ( b.v. of deze smartphone, met dat TP-Link account wel rechten heeft voor dit Deco netwerk ). Als de TP-Link website/cloud niet bereikbaar is, dan zal deze fout melding verschijnen. Misschien had TP-Link een probleem met dat onderdeel of was deze even in onderhoud ?

 

Bij mij werkt de Deco app prima !

 


Ps. Dit heeft overigens niets met de Ziggo cloud te maken.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Garihd

Level 17
  • 3600Posts
  • 116Oplossingen
  • 1982Likes

@Pasiheb jij een idee? 

Zou een achterliggend systeem van TP Link een storing hebben?

 

Ik vind alleen dit met betrekking tot Cloud.

https://www.tp-link.com/bg/solution/deco-for-isp/

 

Toch verwacht ik niet dat dit hier van toepassing is.

Pasi

Level 19
  • 10625Posts
  • 508Oplossingen
  • 5881Likes

@Ale  schreef:

Vandaag geeft de deco app een foutmelding dat de cloud niet werkt?

De ontvangers geven alle 3 een witte kleur en alles werkt behalve de app.


Hallo,

 

Tijdens het opstarten van de Deco app, zal deze ( denk ik ) even contact opnemen met de TP-Link website om e.e.a. te controleren ( b.v. of deze smartphone, met dat TP-Link account wel rechten heeft voor dit Deco netwerk ). Als de TP-Link website/cloud niet bereikbaar is, dan zal deze fout melding verschijnen. Misschien had TP-Link een probleem met dat onderdeel of was deze even in onderhoud ?

 

Bij mij werkt de Deco app prima !

 


Ps. Dit heeft overigens niets met de Ziggo cloud te maken.

 

Ale
Topicstarter
Level 6
  • 135Posts
  • 6Oplossingen
  • 32Likes

dank.  inmiddels werkt alles naar behoren. fijne dag