Hallo allemaal,
Deze ochtend hadden wij nog een normale en stabiele internetverbinding. Ineens was de verbinding weg we hebben de modem gereset, maar dit heeft niks geholpen.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met Ziggo na ongeveer 30 minuten veder is de conclusie: er is geen storing op mijn adres en er zijn geen afwijkingen te zien bij de modem.
Nu afgesproken met de Ziggo dat er een nieuwe modem wordt toegestuurd en er is voor de zekerheid een afspraak gemaakt met een monteur. Dit zou dan betekenen dat ik tot dinsdag mogelijk geen internet heb, in het ergste geval tot donderdag dan is de afspraak met de monteur.
Weten jullie mogelijk een tijdelijke oplossing? Of hebben jullie andere tips? Ik ben erg afhankelijk van mijn internet voor mijn werk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
gaat om een wit modem of een zwarte?
in geval van een zwarte is er kans dat hij is overleden, bij een zwarte ook maar die kans is minder klein want die zijn nog niet zo oud.
zend het modem geen signaal meer uit of kun je er niet meer mee verbinden. je kunt hier even kijken of wifi nog ingeschakeld staat:
Ik lees in het profiel van Essie167 dat het om een Sagemcom F3896 gaat.
Bedankt voor je reactie,
Het gaat om een zwarte modem helaas kan ik er momenteel niks meer mee. Alle mogelijke internetverbindigen werken niet alleen de coax kabel werkt zonder problemen.
Kun je ook naar mijn vorige reactie kijken?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.