Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
MEESB
Level 1

Waar zijn de inloggegevens voor WifiSpots te vinden?

Beste, 

Ik probeer de inloggegevens van mijn ziggo wifispots te vinden zodat ik gebruik kan maken van deze service. Echter telkens als ik dit probeer op te vragen zoals beschreven in de handleiding krijg ik de volgende foutmelding (zie foto) zowel op laptop als op telefoon in verschillende browsers. Via de smartwifi app kan ik wel gebruik maken van de service dmv installatie van het certificaat echter wil ik er ook gebruik van maken op mijn laptop en hiervoor heb ik de inloggegevens nodig. 

Bij voorbaat dank. 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Valentino
Level 8

Hoi @MEESB .

Als je gebruik maakt van de Ziggo Smart Wifi app, dan zou je dit daarmee moeten kunnen instellen, zonder dat je die inloggegevens nodig hebt.

Dus ik zou m even uit de appstore downloaden, inloggen met je Mijn Ziggo account en dit even proberen als ik jou was.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Valentino
Level 8

Hoi @MEESB .

Als je gebruik maakt van de Ziggo Smart Wifi app, dan zou je dit daarmee moeten kunnen instellen, zonder dat je die inloggegevens nodig hebt.

Dus ik zou m even uit de appstore downloaden, inloggen met je Mijn Ziggo account en dit even proberen als ik jou was.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Hi @MEESB! Ben je er nog uitgekomen? 😄 

0 Kudos