1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
cvandenbos95

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Waar vind ik de logfiles in het Sagemcom modem?

Ik ben op zoek naar de locatie van en configuratie voor de log file in het Sagemcom modem :interface_zoeken:

Reden is dat als ik mijn werk laptop aan mijn thuisnetwerk koppel het hele netwerk na verloop van tijd geen internet toegang meer heeft en pas weer terug is na een restart van het modem.

Laptop op bedraad of over wifi maakt niet uit, ik kan een tijdje werken maar meestal 1 of 2 keer per dag gebeurd bovenstaand, erg irritant voor de overige thuiswerkers op dat moment en ik wil dus meer info over wat er precies gaande is op die moment, en dus wil ik de log file er op naslaan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34880Posts
  • 2571Oplossingen
  • 17539Likes

Na inloggen op het modem via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 kun je de event log bekijken op het tabblad Netwerk historie op de pagina Geavanceerde instellingen → Hulpmiddelen → Netwerk status. Deze toont echter vrijwel alleen events gerelateerd aan het modem en niet aan router/switch/AP.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34880Posts
  • 2571Oplossingen
  • 17539Likes

Na inloggen op het modem via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 kun je de event log bekijken op het tabblad Netwerk historie op de pagina Geavanceerde instellingen → Hulpmiddelen → Netwerk status. Deze toont echter vrijwel alleen events gerelateerd aan het modem en niet aan router/switch/AP.