Ik ben op zoek naar de locatie van en configuratie voor de log file in het Sagemcom modem
Reden is dat als ik mijn werk laptop aan mijn thuisnetwerk koppel het hele netwerk na verloop van tijd geen internet toegang meer heeft en pas weer terug is na een restart van het modem.
Laptop op bedraad of over wifi maakt niet uit, ik kan een tijdje werken maar meestal 1 of 2 keer per dag gebeurd bovenstaand, erg irritant voor de overige thuiswerkers op dat moment en ik wil dus meer info over wat er precies gaande is op die moment, en dus wil ik de log file er op naslaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na inloggen op het modem via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 kun je de event log bekijken op het tabblad Netwerk historie op de pagina Geavanceerde instellingen → Hulpmiddelen → Netwerk status. Deze toont echter vrijwel alleen events gerelateerd aan het modem en niet aan router/switch/AP.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Na inloggen op het modem via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 kun je de event log bekijken op het tabblad Netwerk historie op de pagina Geavanceerde instellingen → Hulpmiddelen → Netwerk status. Deze toont echter vrijwel alleen events gerelateerd aan het modem en niet aan router/switch/AP.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.