Vraag
Reacties
Oplossing
Miep_B
Level 1

Waar vind ik de Wifispots inloggegevens?

Vanwege werkzaamheden moet ik wifispots instellen. Wifispots staat aan, maar het lukt me met geen mogelijkheid om mijn inloggegevens op te halen. Ik zie het staan op het scherm, maar als ik er op klik gebeurt er helemaal niets. Weet iemand een oplossing, anders dan uit/aan zetten en 24 uur wachten?

Is er een andere mogelijkheid om de inloggegevens te bekijken,?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Garihd
Level 18

Die gegevens krijgt u tijdens het instellen als u klikt op persoonlijke gegevens ophalen. Die gegevens kunt u dan opschrijven.

1000006367.png

Bekijk in context

11 Reacties 11
Garihd
Level 18

 

U klikt op Persoonlijke inloggegevens opvragen

mogelijk mislukt dit omdat de Ziggo modem geen verbinding heeft. Die zou wel aan moeten staan en verbinding hebben. Mogelijk kan een andere klant met meer ervaring op dit gebied u beter helpen.

0 Kudos
puppie
Level 17
Miep_B
Level 1
Topicstarter

Ik heb alle stappen doorlopen. Ik zie ziggo ook bij mijn verbindingen staan, maar als ik daar op klik heb ik mijn inloggegevens nodig. En die heb ik dus niet.

0 Kudos
Garihd
Level 18

Die gegevens krijgt u tijdens het instellen als u klikt op persoonlijke gegevens ophalen. Die gegevens kunt u dan opschrijven.

1000006367.png

Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Miep_B je moet natuurlijk wel je werkzaamheden uit kunnen voeren. Wat frustrerend is het dan dat het maar niet wil lukken met het instellen van de wifi spots. Goed dat je hier om ondersteuning vraagt, welkom op de Ziggo Community! 
Heb je inmiddels de inloggegevens kunnen vinden zoals Garihd hierboven liet zien?  Is het nog niet gelukt, laat je me dan weten op welk apparaat je de wifi spots in wilt stellen? 

 

0 Kudos
Miep_B
Level 1
Topicstarter
  • Ik zag het scherm zoals aangegeven door Garidh. Wifispots stond aan, maar geen enkele reactie wanneer ik de link om mijn inloggegevens op te halen aanklikt. Niet op mijn smartphone en niet op mijn iPad. Via een vriend geprobeerd op een laptop en dat werkte. Ik heb nu inloggegevens. Woensdag maar even proberen of het werkt en of dat een beetje soepel gaat. 
0 Kudos
Miep_B
Level 1
Topicstarter

Aanstaande dinsdag opnieuw werkzaamheden aangekondigd door ziggo. Mijn wifispots werkt nog steeds niet. Ik heb alle stappen doorlopen en zie 'Ziggo in mijn lijst, gecheckt buitenshuis maar het werkt niet. Als ik in de app kijk staan wifispots ook uit. Ik begrijp er helaas niets van. Zal er wel te dom voor zijn. Moet ik weer een vrije dag opnemen. 

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Miep_B  schreef:

Aanstaande dinsdag opnieuw werkzaamheden aangekondigd door ziggo. ...



Maar, als Ziggo in uw straat en/of wijk bezig gaat, waardoor er kans is dat het internet bij u in de straat en/of wijk ( even/tijdelijk ? ) uitvalt, dan zal Ziggo's wifi-spots in uw straat en/of wijk op dat moment ook niet werken. Want het wifi-spots netwerk wordt gemaakt door alle Ziggo Modems/Routers ( waarop dat aanstaat ) en als die door de Ziggo werkzaamheden geen verbinding hebben, dan zullen de wifi-spots ook niet werken.

In dat geval zal u uw straat en/of wijk uit moeten, naar daar waar men wel een werkende Ziggo verbinding heeft, want daar zullen de wifi-spots ook werken.

0 Kudos
Miep_B
Level 1
Topicstarter

Bedankt Pasi,

Dat lijkt mij inderdaad ook, maar waarom geeft ziggo dan in haar e-mails aan dat wanneer je geen internet hebt tijdens de werkzaamheden je gebruik moet maken van wifi spots. 

Ze zeggen er niet bij dat je dan met je laptop in de auto moet stappen en in een ander dorp langs de weg moet gaan staan om te werken.

Over het algemeen ben ik tevreden met mijn internet, maar door dit soort acties ben ik ze zo langzamerhand wel zat.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Miep_B

Graag zou ik eerst even willen weten of alles weer werkt zoals het zou moeten? Wat betreft de wifispots en de communicatie hiervan, bedoel je niet een mobiele hotspot van je mobiele telefoon? Want ik zie nergens een email dat we aangeven dat je gebruik moet gaan maken van je wifispots en dat je dan ergens langs de weg moet gaan staan om je werkzaamheden te kunnen doen. 

Wellicht voor een volgende keer, kun je hier lezen hoe je een mobiele hotspot kunt gebruiken. 

Miep_B
Level 1
Topicstarter

Ten eerste sorry voor mijn late reactie, maar ik wordt er een beetje moedeloos van. Bedankt voor de link. Ik had deze al eerder gezien, opnieuw geprobeerd, maar het werkt gewoon niet.

Nu zijn er morgen voor de 3e keer dit jaar werkzaamheden aangekondigd. Gelukkig heeft ziggo nu een tijdvak van 3 uur aangegeven. Dan kan ik mijn werkzaamheden daar omheen plannen en hoef ik niet een hele dag vrij te nemen. Hopelijk blijft het hier voorlopig bij. 

0 Kudos