Vanwege werkzaamheden moet ik wifispots instellen. Wifispots staat aan, maar het lukt me met geen mogelijkheid om mijn inloggegevens op te halen. Ik zie het staan op het scherm, maar als ik er op klik gebeurt er helemaal niets. Weet iemand een oplossing, anders dan uit/aan zetten en 24 uur wachten?
Is er een andere mogelijkheid om de inloggegevens te bekijken,?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Die gegevens krijgt u tijdens het instellen als u klikt op persoonlijke gegevens ophalen. Die gegevens kunt u dan opschrijven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
U klikt op Persoonlijke inloggegevens opvragen
mogelijk mislukt dit omdat de Ziggo modem geen verbinding heeft. Die zou wel aan moeten staan en verbinding hebben. Mogelijk kan een andere klant met meer ervaring op dit gebied u beter helpen.
@Miep_B en dit heb je al gedaan? https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifispots/instellen#/
Ik heb alle stappen doorlopen. Ik zie ziggo ook bij mijn verbindingen staan, maar als ik daar op klik heb ik mijn inloggegevens nodig. En die heb ik dus niet.
Die gegevens krijgt u tijdens het instellen als u klikt op persoonlijke gegevens ophalen. Die gegevens kunt u dan opschrijven.
Hoi @Miep_B je moet natuurlijk wel je werkzaamheden uit kunnen voeren. Wat frustrerend is het dan dat het maar niet wil lukken met het instellen van de wifi spots. Goed dat je hier om ondersteuning vraagt, welkom op de Ziggo Community!
Heb je inmiddels de inloggegevens kunnen vinden zoals Garihd hierboven liet zien? Is het nog niet gelukt, laat je me dan weten op welk apparaat je de wifi spots in wilt stellen?
Aanstaande dinsdag opnieuw werkzaamheden aangekondigd door ziggo. Mijn wifispots werkt nog steeds niet. Ik heb alle stappen doorlopen en zie 'Ziggo in mijn lijst, gecheckt buitenshuis maar het werkt niet. Als ik in de app kijk staan wifispots ook uit. Ik begrijp er helaas niets van. Zal er wel te dom voor zijn. Moet ik weer een vrije dag opnemen.
@Miep_B schreef:Aanstaande dinsdag opnieuw werkzaamheden aangekondigd door ziggo. ...
Maar, als Ziggo in uw straat en/of wijk bezig gaat, waardoor er kans is dat het internet bij u in de straat en/of wijk ( even/tijdelijk ? ) uitvalt, dan zal Ziggo's wifi-spots in uw straat en/of wijk op dat moment ook niet werken. Want het wifi-spots netwerk wordt gemaakt door alle Ziggo Modems/Routers ( waarop dat aanstaat ) en als die door de Ziggo werkzaamheden geen verbinding hebben, dan zullen de wifi-spots ook niet werken.
In dat geval zal u uw straat en/of wijk uit moeten, naar daar waar men wel een werkende Ziggo verbinding heeft, want daar zullen de wifi-spots ook werken.
Bedankt Pasi,
Dat lijkt mij inderdaad ook, maar waarom geeft ziggo dan in haar e-mails aan dat wanneer je geen internet hebt tijdens de werkzaamheden je gebruik moet maken van wifi spots.
Ze zeggen er niet bij dat je dan met je laptop in de auto moet stappen en in een ander dorp langs de weg moet gaan staan om te werken.
Over het algemeen ben ik tevreden met mijn internet, maar door dit soort acties ben ik ze zo langzamerhand wel zat.
Goedemorgen @Miep_B,
Graag zou ik eerst even willen weten of alles weer werkt zoals het zou moeten? Wat betreft de wifispots en de communicatie hiervan, bedoel je niet een mobiele hotspot van je mobiele telefoon? Want ik zie nergens een email dat we aangeven dat je gebruik moet gaan maken van je wifispots en dat je dan ergens langs de weg moet gaan staan om je werkzaamheden te kunnen doen.
Wellicht voor een volgende keer, kun je hier lezen hoe je een mobiele hotspot kunt gebruiken.
Ten eerste sorry voor mijn late reactie, maar ik wordt er een beetje moedeloos van. Bedankt voor de link. Ik had deze al eerder gezien, opnieuw geprobeerd, maar het werkt gewoon niet.
Nu zijn er morgen voor de 3e keer dit jaar werkzaamheden aangekondigd. Gelukkig heeft ziggo nu een tijdvak van 3 uur aangegeven. Dan kan ik mijn werkzaamheden daar omheen plannen en hoef ik niet een hele dag vrij te nemen. Hopelijk blijft het hier voorlopig bij.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.